Gå til innhold

Hei Tally!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du bor i england.. Hvor bor du?? Jeg kunne tenke meg å flytte dit, men vet ikke hvor;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du tenke deg å flytte til meg?? Det var da koselig!!

Skrevet

Du kan jo sende meg en PM? (Postboksen min var ikke full sist jeg sjekket - så da er jeg muligens ikke Sug Lut...)

Skrevet

Tally bor ikke i England, det er bare et av nicka til suglut, som bor i Drammen eller der omkring.

Skrevet

haha...

Ja nicket ditt bor i Drammen!

Skrevet

Ja, jeg fant det ut i går!! Jeg skulle til å spørre henne om england, men leste et annet innlegg om at sug lut og tally er den samme. Sjekka det opp selv, og det stemte.. Ja, ja... kan virkelig ikke stole på mennesker her inne. Det skumle er at sug lut er mamma. Håper ikke barna hennes blir skada av den splitta personligheten hennes.

Skrevet

Hjelpes!!

Jeg og Sug Lut er den samme mens nicket mitt bor i Drammen (eller deromkring....)??

Hva blir det neste, tro??

Bare jeg er meg, se opp for etterligninger!!

Skrevet

Forøvrig kan du spørre meg om alt du måtte lure på om England. Jeg vet jo ikke alt, jeg bare bor der borte.;-)

Skrevet

Da røpa du deg selv.. Bor "der borte", sier du?? Hahahaha.. INGEN skriver der borte om stedet de bor på!! Man sier; her!

Skrevet

England er ikke hjemmet mitt og akkurat nå er jeg heller ikke i England. Derfor blir det riktig å si " der borte".

Hahahaha sjøl, he, he.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...