Gå til innhold

Noen som vet angående mobilnummer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når man søker på et telefonnummer så kommer det opp at det er ingen treff, nummeret er hemmelig eller noe. Hvordan får man til det? Vet at mobilnr. ditt er slik Tillab;) Eller at du søker på personer som du vet har nummer, men får ikke opp noen treff. Hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt nummer er ikke sånn det... Det kommer ikke opp på gulesider.no/telefonkatalogen.no, men på 1881:)

Det er fordi jeg har reservert meg på telefonkatalogen, siden jeg har konto der. Mindre mmi, gallup osv;)

Men tror de aller fleste sider har tilgang til at du selv kan reservere deg mot oppslag i telefonkataloger, skal sjekke 1881 nå om de har det...

Skrevet

OK, så det kan hende at man finner vedkommende på 1881? Men da får man ikke søkt opp disse personene på nettet da, eller finns det nettsøk der man kan finne nummere?

Skrevet

Annet enn gule sider da seff...

Skrevet

1881.no er jo et bra startsted.

Nettsnok.no er helt ok, men ikke imponerende også kan du jo google, men velg da "kun sider fra Norge" i søket.

Skrevet

Da prøvde vi 1881, men det gikk ikke. Hva skjer når man søker på et telefonnummer som man vet tilhører en person men det kommer ikke opp? Hemmelig nummer da?

Skrevet

man kan ha det sperret via operatøren også. da skal det ikke komme opp noen steder.

Skrevet

Sant som "jeg bare spør jeg" sier her...

Også finnes det fremdeles uregistrerte kontantkort, selv om det ikke er lov...

Skrevet

Når man oppretter et nummer hos f.eks Netcom, så må man velge der dersom kunden vil ha nummeret sitt i Telefonkatalogen eller på andre tlfsøk. Så standard hos Netcom er ingen oppføring noen steder. Selger Tele2-abb også, har ikke fått med meg om man kan velge sånn der.

Så det trenger ikke i utgangspunktet å være oppført som hemmelig, bare at det ikke skal oppføres i tlf-søk.

Skrevet

har tele2-abb, mulig der også;-) Er vel mulig hos de fleste operatører, noen steder kan man logge seg inn på sin side hos operatøren og velge at nr ikke skal oppføres noen steder, i nettsøk eller telefonkatalog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...