big smile Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Av ren nysjerrighet lurer jeg på? Når poppet navlen ut hos dere? Husker ikke når på de andre svangerskapene mine, så derfor dette spørsmålet........
Gjest mphs Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Den popper ikke ut sist, men var ganske flat på slutten.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 poppet ikke ut hos meg heller..=)
Mamma til snart 4 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 ikke hos meg heller, har ikke utovernavnle fra før av heller;)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Poppet ikke ut hos meg, men siste 2 mndene var det liksom bare et hull i magen og det var navlen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Min poppa ut for ei god stund sia... Er i uke 33 nå, men har hatt utovernavle i minst 1 mnd. Vanligvis er den superdyp, så ble litt forfjamsa da den kom ut=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Har ikke poppet ut noen av de to gangene jeg har vært gravid
mamma`n til nurk Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 min poppet vel ut rundt uke 18/19 tror jeg...er i 26.uke nå.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 min begynte å poppe ut halveis i sv.skapet denne gangen har jeg navlebrokk når jeg ble gravid,så lurer på hvordan det blir da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå