Gå til innhold

Navle spørsmål:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysjerrighet lurer jeg på? Når poppet navlen ut hos dere?

Husker ikke når på de andre svangerskapene mine, så derfor dette spørsmålet........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den popper ikke ut sist, men var ganske flat på slutten.

Skrevet

poppet ikke ut hos meg heller..=)

Skrevet

ikke hos meg heller, har ikke utovernavnle fra før av heller;)

Skrevet

Poppet ikke ut hos meg, men siste 2 mndene var det liksom bare et hull i magen og det var navlen :P

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Min poppa ut for ei god stund sia... Er i uke 33 nå, men har hatt utovernavle i minst 1 mnd. Vanligvis er den superdyp, så ble litt forfjamsa da den kom ut=)

Skrevet

Har ikke poppet ut noen av de to gangene jeg har vært gravid

Skrevet

min poppet vel ut rundt uke 18/19 tror jeg...er i 26.uke nå.

Skrevet

min begynte å poppe ut halveis i sv.skapet

denne gangen har jeg navlebrokk når jeg ble gravid,så lurer på hvordan det blir da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...