Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 nå har vi prøvd på en liten spire siden mars.... men det blir aldri! noen som kan se om det kommer til å bli noen spire? og eventuellt når? fd. 270181
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til legen og fått en skikkelig utrdning. Jeg tror det vil løse seg. At det er bare er en liten justering som skal til. Jeg håper det lykkes for deg. Og ikke gi opp. Du er ung og har fremdeles god tid igjen å bli gravid på. Det er det jeg tenker. Men selvfølgelig kan det skje at du blir gravid uten hjelp, men det kan være lurt å sjekke det ut. Det er frustrerende når det tar langt tid, men jeg har ikke noen svar å gi på når. Bare en følelse av at det burde sjekkes opp. Lykke til!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 takk for svar.... man må vel ha prøvd minst ett år før det er noen vits å dra til legen..... så jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet... har jo en gutt fra før med samme mann, så jeg vet jo at vi kan... vi kunne ihvertfall da..... hvis ikkke kan jeg jo bare si til legen aqt vi har prøvd i over ett år selv om vi ikke har det....
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg ville bare nevnt det, siden det nærmer seg et år. Det kan godt være at det lykkes for dere uten hjelp også. Men siden du har et barn, kan det være prolaktin som virker hemmende (et hormon)? Kanskje du kunne sjekket at det ikke bare er en liten hormonforstyrrelse? Jeg tror det vil lykkes for deg. Men min første følelse i stad var at det var bare en liten justering som skulle til. Og det kan være det jeg nevnte over. Men jeg vet ikke hundre prosent. Jeg vet det går an å ta noen tabletter for det, og da retter det seg fort opp igjen. Vet om et tilfelle som ble gravid med en gang etter de tablettene, og hun trengte ikke vente et år med å få dem. Men jeg er ingen lege, og som sagt jeg vet ikke hundre prosent, bare noen råd for å se om det kan hjelpe.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 tusen takk!! tror jeg skal prøve å få meg ny fastlege, slik at jeg kan få undersøkt dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå