Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Er på vei med nr. 3. Har gamle norrøne navn på mine to gutter. Nå leter vi etter interessante jente og guttenavn som ikke er i kontrast til Sølve og Brage. Har tenkt litt på Heine og Live (ikke norrønt). Er det noen som har forslag?
prebs Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Heine og Live passer fint. Ellers noen forslag: Eirik Olav Håkon Åsmund Arne Karsten Tore Inga Hilde Astrid Ragne Dagne Kristin var noen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 odin skal vår gutt hete, det er jo kjempetøft navn synst jeg. passer også til sølve og brage
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Fine navn på guttene dine, staute og skikkelige. Forslag til nr 3: Brede Bård Ståle Mari Dagny Signy Ellers er både Heine og Live veldig fine!
Tante Blås Squaw Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Frøya Embla Eira Gard Askil Agnar Vebjørn
Vannmann35 Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Grunde, Brede og Gard er fine navn :-) Til jente foreslår jeg Elida, Una eller Frida.
...venter... Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Har en venninne med to gutter, Trym og Brage. Kanskje en ide.. Ellers passer kanskje Gard, Eirin eller Eir...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Sier det føste som slo meg: Ådne og Frøya
Tutto og snuppo Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Sølve, Brage og Heine Sølve, Brage og Håkon Sølve, Brage og Erlend Sølve, Brage og Vebjørn Sølve, Brage og Ragnhild Sølve, Brage og Ragna(spørs litt kva dialekt du har) Sølve, Brage og Margunn Sølve, Brage og Marit
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Heine liker jeg veldig godt, og synes det passer bra til brødrene. Live er jeg ikke så glad i. Andre forslag: Lavrans Eldar Haakon/Håkon Torjus Runar Even Halvor Ådne Odin Herman Amund Jørgen Torbjørn Oda Ingrid Astrid Vårin Elida Una Frida
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Sølve og Brage er kjempefine navn Her er de forslagene jeg syns er fine hvis jente: Sølve, Brage og Tilde Sølve, Brage og Signe Hvis gutt: Sølve, Brage og Alve Sølve, Brage og Hedin
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Du har fått mange fine forslag til både gutt og jente. Hadde jeg vært det hadde jeg valgt et navn som ikke ender på -e. Syns det blir finere om ikke alle søsknene har navn som ender på -e! For meg blir det nesten like teit som å velge samme forbokstav eller endelse, type fredrik og didrik.
supergyda Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Astrid, Ragnhild, Ingeborg er fine navn som passer til guttene dine. Og så har du jo Gyda da, selvsagt :-) Guttenavn: Trygg, Sigurd, Sverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå