Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi står på flyttefot. Kan du se når vi kjøper oss nytt bosted og hva det blir? Kommer vi til å bo i det strøket jeg har sett meg ut? (he, he...) Når blir det jobb på meg?

Mye som skjer for oss medflytting og greier. Ser det ut som om det går bra med oss?

Og blir det flere barn? Når og kjønn?

Jeg 200974.

Tusen takk, ble kanskje mange spørsmål....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

ja det ble mye:) hihi..men jeg føler masse energier hos deg..føles som det er masse som skal ordnes og ryddes opp i og det kommer til å bli en travel tid for dere...er ikke sikker på om du flytter inn i det strøket du har sett deg ut men jeg ser at dere vil trives god der dere ender opp...føler våren jeg da på huskjøp, så dere får flytte inn tidlig på sommeren...får desverre ikke opp noe på jobb akkurat nå...ja ser tre barn på dere så d kommer nok flere..litt usikker på når d blir..føler en del usikkerhet rundt deg..vet ikke helt hvorfor...er du litt usikker på deg selv kanskje???og på hva du egentlig vil??føler deg litt sånn vertfall...men er mulig jeg tar fullstendig feil... :)

Takker for tilbakemelding siden jeg er relativt ny på dette...

ønsker deg lykke til...

klem

Skrevet

Hei. Tusen takk for kjapt svar. Sikkert mye som stemmer her angående flytting.

Tror ikke jeg er så veldig usikker til vanlig. Men akkurat nå er jeg vel i et følelsesmessig kaos ang. flyttinga. Har bodd her i 8 år, har kjempefint hus, flott nabolag, gode jobber og super bhg, MEN 180 mil unna familie. Nå flytter vi hjem før eldste skalbegynne på skolen til høsten. Fornuften sier meg at dette er riktig, men er så redd for at det blir en nedtur og at det ikke blir så bra som vi håper å flytte hjem.

Er vel også litt usikker når det gjelder å få et barn til. Noen ganger har jeg veldig lyst på baby, andre ganger synes jeg det er godt at de to jeg har begynner å bli såpass store. He, he.. Skal ikke være enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...