Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Skriv ned 1-3 (min1, max3) dibbere du liker veldig godt, har gitt deg gode råd osv. Så kårer vi årets dibber. skriv ned brukernavnet og en liten komentar på hvorfor du har valgt denne personen. Og til neste fredag kl 18:00, blir stemmene telt opp og det blir kåret en vinner:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hva er poengeet med dette? Så er du anonym i tillegg....
Super-Langbein Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg stemmer på anonym for denne er så mystisk og sier så mye rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå