M@mm@ til mine barn Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg leter etter et skipsforlis på jæren på slutten på 1800- tallet- begynnelsen på 1900 tallet. Skipet var spansk. Kan noen hjelpe meg med det ?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 trodde nesten det kunne være en båt jeg har lest om, men nå leser jeg bakpå boken at det var en britisk båt som het og om en båt som het fra senja! hehe spennende bok forressten! Men var ikke det du leitet etter, og google er jeg elendig på=( Sorry!
kem e' det som bæsja? Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 skriv inn: skipsforlis jæren så får du opp noen treff :-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Har gjort det, men kommer ikke til det rette ... Uff skummelt dette her. Snakket med svigermor i sted, og hun sier at søskenbarnet hennes er mørkhudet og mørk i håret, og er er bare nødt å ha spanske gener. Og den ene søsteren til sambo er og litt mørk i huden og håret, men ikke like mye da. Kan virkelig legenes teori være sanne genet som gjør sønnen vår syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå