Gå til innhold

Har noen her inne blitt gravide ved hjelp av alternative ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har blitt gravide ved hjelp av akupunktur eller fotsoneterapi /homeopati ønsker å høre fra dere som har prøvd disse tingene med godt resultat klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny!

Jeg ble gravid ved hjelp av akupunktur, men mistet dessverre. Har tro på at det kan hjelpe. Har gått til akupunktur nå etter MA'en, det har ikke skjedd noe enda. De sier at etter behandlinger i 3 sykluser bør man se en positiv effekt, nå er jeg i 2 syklus. TR er ikke kommet på besøk enda, så jeg holder motet oppe SELV etter negativ test i dag :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har gått til akunktør siden januar, men foreløpig har ikke det hjulpet... men jeg har flere venninner som har blitt gravid etter akupunktur.

Skrevet

Heisann har akkurat kommet hjem etter behandling med akupunktur og fotsoneterapi. Hun satte inn 4 nåler i øret som skal sitte der ( til de detter ut) deretter tok hun fotsoneterapi i nesten en time , fy flate det var ikke godt. Etter behandlingen kunne hun fortelle meg at hun ikke kunne se noen hindringer for at jeg skulle bli gravid med dette. Det vil jo vise seg. Det var visstnok bare litt småproblemer her og der litt vondt i et kne litt i skuldra og slike ting som hun kunne lese ut av denne første behandlingen. Men sinnsykt vondt når hun traff enkelte punkter. Godt at det ikke var noe som virkelig kunne hindre at egget fester seg . Nå håper vi at dette skal gjøre susen skal tilbake om 14 dager . Skal fortelle mere etterhvert. Klem fra viny

Skrevet

Hei!

Ble gravid for snart 2 år siden med hjelp av flere ting - gikk til behandling med både fotsoneterapi og øreakupunktur da jeg ble gravid. Men hva som hjalp vet jeg ikke - tok en kur med Pergotime samtidig og da satt den! Liker å tro at det var en kombinasjon av alt sammen.

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt på å prøve fotsoneterapi/akupunktur jeg også,går på doble pergo kur denne mnd :) Hørt om flere som har positiv erfaring med nettopp dette,så verdt å prøve det.

Skrevet

Kanskje vi kan følge hverandre opp og sammenligne resultater ? Jeg skal tilbake den 12.12 klokka 1200 Bare klokkeslettet sammen med datoen på neste behandling må jo være lykkebringende. Hører gjerne mer fra dere som prøver slike ting. Hilsen viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...