Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Då dattera mi var rundt 4 år var ho veldig glad i å synga. Ein dag me skulle ta bussen, bestemte ho seg for å sette seg bakerst i bussen slik som dei "store ungane" pleier å gjere. Sjølv satte eg meg fremst for ikkje å verte bilsjuk. På ein stopp kom det ein gjeng med psykisk utviklingshemma og hjelperande deira inn, og etter eit par minuttar høyrer eg ei lita klår barnestemme som gauler og syng for full hals frå bakerst i bussen: "Ha ha he he ho! De gærne har det godt!" (Prima Vera -sang viss nokon kjenner til den) Oj så pinlig!
Sommerfugl86 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hehe! Har og en sang-historie på bussen fra sønnen til samboeren min =) Jeg og han skulle ta bussen til byen for to år siden. Da var han 5 år. På et busstopp kommer det på to afrikanere, og han begynner da for full hals å synge "afrika, afrika, ville ikka ha dem.. afrika, afrika, sendte dem tilbake..." (den mikkel rev sangen) Daaa var jeg ganske flau! =P
*Bambi + spire* Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Hehe, skjønner godt at dere ble litt flau! Godt at man kan le av det i etter tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå