Gå til innhold

Hei Mathilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)har du lyst til å ta en titt på meg også?jeg var endel her inne før å spådde,men jeg har ikke vært her på en stund nå.

Jeg lurer på når du får opp atjeg blir gravid?jeg er født 08.04.84

Får du inn andre ting på meg?som forlovelse,giftemål osv?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser du har noen lykkelige tider i vente og tror det vil ordne seg for deg snart. Det er ikke alltid så lett å se en eksakt måned. Jeg har en følelse av at det er noe med våren, det kan være at dere kjøper ny bil pga famileforøkelse, eller at du blir gravid. Når jeg ser deg på høsten neste år ser jeg deg for meg med ganske stor mage. Og kan godt tenkes at du føder i løpet av høsten neste år. September/oktober. Jeg tror derfor i løpet av tre måneder er det godt mulig at du er gravid.

Da er det bare å vente å se, jeg har ingen fasit svar. Men jeg håper virkelig at det lykkes for deg, og ønsker deg masse lykke til :-)

I framtiden ser jeg ringer men vet ikke når, men har følelse at det blir med han du er sammen med nå :-)

Skrevet

hei Mathilde:)

Tusen takk for at du tok deg tid..jeg håååååååååper virkelig at du har rett og at jeg blir gravid nå snart,,

spennende å se om jeg blir gravid nå i desember,for du skjønner..jeg var inne til en operasjon i magen nå den 15 nov.og da fant de ut at den høyre egglederen min var litt tett,så nå har de gjort den bra igjen..så jeg er veldig spent på eggløsninga som kommer nå i desember..

Vi har netopp kjøpt oss helt ny bil,og den passer fint til ha unge i,så kan det være den du får frem?

om jeg blir gravid nå i desember,har jeg termin i sept,så jeg hååååper du har rett assa.

du sier du ser meg meg stor mage...kan det være tvillinger du ser?jeg har tvilling søstre om er yngre en meg,så det er tvillinger i slekta..

og ser du om jeg får jente eller gutt?

skal holde deg oppdatert jeg Mathilde...er sååå spent..:)

Skrevet

da er det nok det jeg ser at dere har allerede kjøpt bil. Det blir spennende å se om det allerede blir i desember. Jeg ønsker deg lykke til. Jeg hadde også en vår følelse, kan være at det er noe annet da. Da er det bare å vente se hva våren vil bringe. Og om det blir tvillinger har jeg ingen følelse av. Jeg føler mest et barn. Men jeg kan ta feil. Spennende å høre fra deg igjen :-)

Skrevet

Hvis ikke det skjer nå (graviditet) så tror jeg innen våren. Men jeg krysser fingrene for at det blir snart :-)

Og det skader ikke å tenke positivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...