Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer på om noen har noen tips til jentenavn? Vi hadde nesten bestemt oss, stod om to, men så viser det seg at noen andre i familien har valgt begge disse to (de blir søskenbarn med ungen vår), og de får baby før oss, så da får de litt "førsteretten" på navnene. I alle fall siden vi ikke hadde bestemt oss.. Så nå må vi på´n igjen.. Noen som har forslag?
*1+1=2 små* Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 vanskelig å vite, folk er jo så forskjellige men vi liker: Rebekka Evelyn Ellen Marie (eller bare en av hver) kommer ikke på flere nå
camosilla Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Natalie Isilin Agnete syns jeg er pene jentenavn
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ikke noe poppis navn! Det er eneste tipset jeg har. Har selv valgt å kalle opp etter besteforeldre...så da havner ho ikke i klasse med 5 andre med samme navn.
svorsk82:D Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 vår lille pike skal hete hedda eller bonnie ellers så synes jeg disse navnene er veldig fine: caroline filippa henriette ella josefine ingeborg carmen annie pernille
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Sunniva Selma Johanna Margrete Oda Marie/a Emilie Emma
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Mange fine navn her. :-) Takk for tips. Har veldig lyst å bruke et som jeg virkelig liker, ikke bare syns er greit. Her var det mange jeg ikke har tenkt på, så jeg må nok i tenkeboksen nå... :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Du må fortelle hva du/dere kommer fram til da:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 andrea,sofie,helene og emilie syntes jeg er fine navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå