Gå til innhold

Går jentene deres mye med kjole/skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi går rett som det er med det. ;o) Synes det er så fint. Så det blir oftere enn i bare besøk. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mu bruker stort sett bare det, i alle fall nå på vinteren. Er stor fan av ull, så her er det ullbody, ullstrømpebukse og en kjole over. Blir ofte litt mye hvis hun skal ha bukse og genser over ullen synes jeg.

Skrevet

Akkurat som Stella Polaris over her, stort sett hver dag med ullbody og ullstrømpebukse under. Veldig praktisk og veldig søt da.

Skrevet

Jeg liker å ha på henne kjole og skjørt, ja :-) Så jeg har da på det en del.

Skrevet

Tulla bruker også mye kjoler, ikke så mye skjørt for de drar hun av seg. Brukte så og så aldri kjole å henne da hun var liten, fordi den alltid var i veien, så litt glad for at hun kan bruke det nå:)

Skrevet

Jepp!!

Spesielt skjørt, slike greie hverdagsskjørt.

Ikke stivpyntede kjoler da.

Men hverdagskjoler/skjørt.

Jenta mi har faktisk ALDRIG hatt bukse på i barnehagen hun............

Ullundertøy og kjole skjørt!!

Skrevet

Jenta vår er 18 mnd,og har vel brukt kjole/skjørt to ggr tenker jeg;-)

Upraktisk og kjølig nå syns jeg da.

Og ungene som bruker det i barnehage,de har vel ikke det under vinterdressen?

Skrevet

Her går alle jentene med ullstrømpebukse og ulltrøye, med ullkjoler over, rett som det er. Vesla har gjerne ribbestrikket ullbukse under kjolen i tillegg. Men en ting som irriterer meg er at hvis jeg sender dem i barnehagen med det så tar personalet alltid av kjolen, selv om jeg har sørget for at de har tilstrekkelig varme klær under. Dermed har de ofte kjole på seg om morgenen, men aldri om ettermiddagen når jeg henter dem.

Skrevet

Ja, hun går mye i det. Spesielt selekjoler enten i cord eller ola-stoff :) I bhg som hjemme som på besøk...

Skrevet

har hatt et opphold nå i høst egentlig. men bruker det innimellom. er veldig fint da..;) det første året brukte hun det heletiden..;)

Skrevet

Vet ikke hva som er mye jeg, men 2-3 ganger i uka kanskje.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

1 gang i uken ca..spørs hva vi finner på den aktuelle dagen.

Blir ofte kjoler når vi er ute og spiser,besøk etc...elsker kjoler:-)

Skrevet

Samme her, ull innerst og ullbuksene ti nøstebarn under skjørt eller kjole, er deilig under utedressen også:-)

Skrevet

SPINDERELLI

Det er jeg som skrev at min datter ALDRIG har hatt bukse i bhg, bare skjørt og kjole.

Du lurer på om hun har det under vinterdressen også.

Vel, da tas skjørt/kjole av, og utenpå ullundertøyet tar man på enten en ullfrotedress fra janus, eller en litt tykkere ullbukse og ullgenser strikket av meg.

Det holder fint under en skikkelig vinterdress.

Vi har troll sin vinterdress, med uttagbart ullfor.

Her vi bor har vi ikke hatt mer enn minus 2 grader på det kaldeste om dagen. Stort sett er det noen pluss, og da er jenta mi veldig godt kledd selv om hun går i skjørt og ull undertøy INNE.

Kjære deg, det er da varmt og godt inne i bhg, eller hjemme hos meg, eller ja, hvor enn vi er. Det er UTE det er kaldt.

Går så bra så!!

Skrevet

Syns oxo det er veldig fint, men upraktisk nå hun skal leke og sån, så det går mye i bukser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...