Gå til innhold

Hva driver dere på med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært en haug med sånne innlegg før..

Men har inntrykk av at mange studerer?

Jeg studerer jus, og jobber i flyselskap på si. Kuttet ned kraftig nå i høst på jobbingen pga skolen. Men blir nok likevel for mye annet utenom studiene.

Så hva gjør dere? Og hvis dere studerer når er dere ferdig? Evt. hva jobber dere som?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer sykepleie, ferdig til våren. Hva jeg skal gjøre da får du spørre samboeren min om som aldri klarer bestemme seg for om eller hvis eller hvor vi evt skal flytte ;)

Skrevet

Jeg jobber! I administrasjonen på en utdanningsinstitusjon... :) Har studert litt på si ved siden av, men har pause nå (på ubestemt tid).

Skrevet

Jeg studerer sosialantropologi, men er dessverre ikke helt frisk, så det er med sakte fremgang. Går mye utover konsentrasjonen at helsen min ikke er som den skal. Legene famler veldig sakte i mørke, men håpet om at de skal finne ut av det og kunne hjelpe meg er der. Men jeg må bare smøre meg med tålmodighet og håpe at det norske helsevesenet gjør jobben sin så godt de kan.

Er jo litt på kanten at jeg er her inne, fordi det skal litt mer til for at mannen skal bli klar. Han må jo belage seg på at jeg kanskje ikke er helt 100% hele tiden, og at han kanskje må ta mye ansvar i perioder. Det er også en del diagnoser som må utelukkes før en graviditet kan gjennomføres, men mye tyder på at helsen min ikke noen risiko for barnet.

Har heldigvis en nydelig og forståelsesfull samboer som har mange av de samme drømmene som meg. Men som de fleste andre mennene "her inne" er det en del han vil gjøre først;)

Skrevet

Jeg jobber som finansrådgiver. Er utdannet siviløkonom.

Skrevet

jeg driver dank hehe neida prøvde meg på skole men pga dysleiksi fikk jeg ikke noe til og bli bare agresiv av heile greia gikk utover alt og alle så nå venter jeg på at det skal bli januar og begyne på lastebil lappen og kjøre det =)

Skrevet

Jeg er fysioterapeut, var ferdig utdannet i mai 2006.

Jobber også litt på treningssenter!

Trives utrolig godt i begge jobbene!

Skrevet

Jeg studerer pedagogikk på universitetet, eller gjorde det. Grunnet stor misnøye med hele opplegget der skal jeg nå ta en pause. Jobber på en psykiatrisk institusjon i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...