Gå til innhold

Gulp! Jeg har bare 5 uker igjen av permisjonen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så i kalenderen i dag og til min skrekk så jeg at jeg bare har 5 uker igjen før det er full rulle på jobb igjen. Skønner ikke hvor tiden har blitt av jeg. De siste ukene vil bli flittig brukt på barnehage øving, jobb forberedelser og maaaaaase Sebastiankos! Og hvis det er tid til overs, en aldri så liten julefeiring:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei! Så utrolig fort dette året har gått! Synes ikke det er så lenge siden du kom og viste frem Sebastian for første gang på Egon, mens vi andre satt med store, runde mager;-) Du får nyte de siste ukene!!

Skrevet

Hmm ja er det ikke rart. Tida går så alt for fort. Bare å nyte de siste ukene og tenke at nå er en epoke over og en ny en er på gang. Satt akkurat og reflekterte over at det er så mye gøy i vente det neste året. Utrolig fantastisk med denne tida som desverre går så alt for fort.

Skrevet

Wææææ! Bare 2 mnd igjen til jeg skal begynne å jobbe også. Føler meg ikke klar for det akkurat...grøss.

Bare tanke på å være borte fra vesla hele dagen, gjør meg trist!

Men hun skal jo ha noen fine uker sammen med pappa og så er det meg igjen! Plutselig er hun 1 år og stooor jente. Snufs, blir helt vemodig!

Skrevet

Whaaaat? Er det ikke mer enn 5 uker? Dæven, det har gått fort ja. Synes også det bare er et par mnd siden du stilte opp på Egon med lillemann, og vi andre stormagede så på han med ærefrykt :-)

Det har nesten gått litt for fort. Trodde ikke helt på folk når de sa "kos deg med permisjonen, det går så fort". Der fikk vi den!

Skrevet

Jeg har bare 7 uker igjen...

Men det blir kanskje litt lettere for meg å begynne å jobbe, i og med at pappa'n skal være hjemme noen måneder. Jeg slipper jo å lure på om hun har det fint når jeg er borte - de kommer jo sikkert til å kose seg sånn at hun knapt savner meg...

Forhåpentligvis blir det ikke noe barnehage før i august (nå håper jeg faktisk at vi ikke får før), og da skal vi vel dele på å være hjemme for å få det til å gå opp, med ferie, avspasering etc.

Skrevet

Tiden fly at for fort. Jeg har kun to mnd igjen av min perm. Blir spesielt å begynne å jobbe etter 11/2 år. blir spesielt og ikke være sammen med lille knøttet hele dagen :o( Du får nyte tiden du har igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...