2 fine små Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har mistet 4 tidlige spirer i mitt liv, alle for uke 5 var omme. Har et barn paa snart 4 aar. Mistet to foer og to etter det barnet. Naa er jeg gravid igjen, og i uke 7 naa. Det betyr at mest sannsynlig har hjertet begynt aa slaa og jeg er optimist! Vet jo at alt kan skje, men velger aa vaere optimist og kjenner at det er godt. Det er ikke sikkert man er i en "kategori av mistere" fordi om man har hatt noen tidlige aborter, det er mest sannsynlig noe i veien med selve spirene og ikke foreldrene - saa jeg er positiv. Tenkte bare det kunne vaere hyggelig med en liten gladmelding. Skal pa UL midt i uke 7, og tror alt er i orden foer jeg skal dit..... =o) Hilsen meg
litjpia73 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kjempefin gladmelding og akkurat det jeg trenger etter å nylig ha mistet for 2. gang på rad!!! :-) Jeg mistet i uke 8-9 begge gangene og rakk aldri å se noe hjerteaktivitet. Vet at hvis man har sett hjerteaktivitet er sjansene veldig store for at det skal gå bra så du kan sikkert slappe av. Masse lykke til med din lille spire.
2 fine små Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Takk for det, jeg har vaert paa tidlig UL, og var bare 5 uker, ikke ca 6,5 som jeg selv trodde.... Saa ikke noe hjerte som banket denne gangen, men det haaper vi paa neste gang, om 13 dager. Da skal vi til UL igjen, og er alt fint da, saa puster jeg ut... =o) Lykke til, det kan saa lett gaa fint - ogsaa....heldigvis.
2 fine små Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er 8 uker i dag, veldig stas, alt gaar fint og alt er normalt, har sett to ganger paa UL og det ser helt normalt ut - veldig beroligende. Lettet men fattet, krever ikke mer enn normalt jeg da...... Det kan saa veldig godt gaa fint. Lykke til alle sammen.
2 fine små Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har vaert paa UL, er 9+1, alt er normalt, bra og stas... =o)) Saa lille spiren som faktisk roerte paa seg mens vi kikket og vinket med de smaa loffene, litt saann for aa si til meg: "Alt fint her du" Hehe.....koko, hoho......... Tenk, det kan gaa saa fint, selv om man har "litt mistehistorikk" Lykke lykke til alle!
litjpia73 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne Femina! Utrolig arti å høre at det går så bra. Jeg som har bare negative opplevelser med UL kommer til å være rimelig nervøs neste gang jeg skal dit vil jeg tro. Ikke gravid enda (ikke prøvd enda heller forsåvidt) men krysser jo alt jeg har (unntatt bena, thihi) for at det ikke skal gå for lang tid til jeg er der igjen. Masse lykke til til dere tre framover. Og som du sier - det er bra å være positiv. Ingen nytte å bekymre seg uansett.
2 fine små Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Takk for det Lisjpia, lenge siden du skrev, men takk likevel. Og..........jeg er over 12 uker jeg naa, saa bare stas og fryd og gammen med andre ord! Velkommen etter alle sammen, det kan saa lett gaa fint ogsaa, selv om vi har mistet foer.
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har sett spiren min i dag, den er ca 13 uker og ser ut til aa vaere en gutt. Alt er i orden med den, helt enestaaende sier legen. Ville bare oppdatere, jeg har som nevnt mistet fire spirer i uke 5 og saa har jeg en datter. Lykke til alle sammen, det kan gaa veldig bra ogsaa! =o) Bestemte meg for aa (= tvinget meg til aa) vaere positiv denne gangen, og det har vaert energi spart aa ikke bekymre seg saa mye ja, alt gaar jo veldig fint... SELV om jeg jo kunne stresset faelt med at av 5 svangerskap foer har bare et blitt barn. Naa tenker jeg heller at jeg faar barn, kan faa barn og at jeg dessverre bare har vaert saa uheldig aa sette i gang flere svangerskap som ikke kom til hjertebank en gang. Og saa har jeg hatt utskr paa 3 av dem og tidlig EXU paa den fjerde uten at jeg maatte operere (et under!) saa kanskje derfor jeg virkelig foeler at jeg mistet dem, selv om det var fryktelig tidlig... Naa er alt fryd og gammen og jeg er ikke bekymret etter aa ha sett spiren 4 ganger siden den satte seg og naa er jeg i 2. trim. Klem klem
Positiva Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk for oppdateringene Femina! Jeg følger med på deg og det er VELDIG godt å høre gladhistorier!!!!! Håper jeg kommer etter veldig snart! God klem,
Tjorven1 Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hei Femina. Håper alt er bare bra med deg - takk for oppdateringer! Jeg har selv mistet i dag (5+6).. snuffs... og mellom tårene når man leser dette, kommer smilet frem - takk du gir meg håp!
2 fine små Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2008 Aah, saa fint at jeg gir deg haap! Det var fint aa hoere.... Lei meg paa dine vegne, men flott at du smiler inni der ogsaa..... Det ordner seg nok etterhvert for deg ogsaa, husk at de du mister saa tidlig, var det dessverre ikke "liv laga" for, og at dette ikke har noe med deg aa gjoere i det hele tatt.... Laaaaaaaaaang kleeeeeeeeeem fra meg.
Tjorven1 Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Takk, ja jeg vet.. Og jeg vet at man fort blir gravid igjen også. Har lest litt inne her nå å ser at endel har hatt ganske store blødninger uten å abortere, og det gir jo også håp - uten at det tar bort den følelsen av at det ikke gikk alikevel. Skal på ul på onsdag. Ja, og jeg er jo heldig at det skjedde så tidlig. Jeg har jo min barnetro inntakt, og tror jo ikke vi blir utsatt for noe vondt, med mindre det er å skåne oss for noe som er ennå verre. Lykke lykke til i graviditeten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå