januarbaby+maibaby Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Det svir helt øverst i magen, nedfor ribbeina... spesielt når jeg ligger!! Svir helt enormt... hva er dette?
calalalala Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Kan det være spiserøret? At det svir pga halsbrann? Samme hos meg, og har hatt masse halsbrann de siste dagene... Tygd gaviscon som bare det, men til og med det hjelper ikke...
calalalala Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 at det svir pga magesyre skulle det selvsagt stå...
januarbaby+maibaby Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 ja det er nok det... utrolig så d svir altså!!
Staark Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hos meg svir det pga at livmoren presser på mot ribbeina. (Har i tillegg halsbrann, men det svir bare inne i halsen/munnen)
calalalala Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Her har det vært helt ekstremt med halsbrann de to siste dagene.. ingenting hjelper.. og det svir både i halsen og nedover mot "magen"... Men har slitt med det der før og det var spiserøret og åpne/lukke-mekanismen. Den blir jo dårligere ved graviditet så...
januarbaby+maibaby Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 svir det pga livmora presser mot ribbeina?
Staark Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Ja, akkurat som om livmora prøver å presse ribbeina oppover, eller som om jeg har på meg en kjempestram bh som gnir seg inn mot huden. (Har forresten akkurat funnet ut at jeg får halsbrann av brus og sukker,...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå