sirkelkatten Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg og sambo har pleid å være hos foreldrene våre annethvert år. Dette blir første jul med baby, og vi har tenkt å være hos mine foreldre julaften. Men det er vel naturlig å feire hjemme hos seg selv etterhvert også, nå er jo vi en egen familie! Kan jo invitere besteforeldre hjem til oss da.... Hvordan gjør dere det?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vi feirer julaften hjemme hos oss selv, ja, i ro og fred. Vi inviterer nok det ene besteforeldreparet, men i fjor ønsket de heller å være hjemme hos seg selv. Det andre besteforeldreparet er sykehjemspasienter, så de er det uaktuelt å ha her på julaften. Det er så godt å få ha en fredlig og rolig julaften!
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Vi ferier annenhver jul...1jul hos min mor, 1 hos min far og 1 hos svigers!! I år er det svigers som står for tur,,,blir nok veldig koselig;-)
Fire småtroll Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Etter at vi fikk barn nr 2 har vi bare vært hjemme. Så greit for ungene å bare kunne gå å legge seg når de ikke orker mer.. Nå som vi har tre barn er det ikke noe annet som er aktuelt.. Vi inviterer gjerne fra hans og min familie annenhvert år. Vi har mange søsken begge to så alle kommer aldri, de har jo også andre å ta hensyn til. I fjor var svigerforeldrene mine, svogeren min med kone og den yngste søstera mi her. I år blir det min mamma, min eldste søster med mann og barn pluss min mellomste søster. Gleder meg kjempemasse! Eldste søstera mi med familie skal overnatte her fra lille julaften, så vi får hele julaften pluss 1.juledag sammen. De bor langt unna så det blir knall :-)
Honningmelon Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Vi pleier å spise enten hos mine foreldre eller svigermor (i fjor spiste alle sammen, mine foreldre også, hos svigermor). Etterpå drar alle til oss hvor alle gavene er, og vi pakke opp og drikker kaffe og stapper i oss twist :-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Etter at vi fikk prinsen vår feirer vi hjemme. Og da en gang i blandt med min familie på besøk. I år blir ting litt annerledes for vi skal flytte inn i nytt hus på januar og leier en trang leilighet i mellomtiden, så i år skal vi være hos mine foreldre. Neste år skal vi være hjemme igjen! :-)
Alba44 Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Vi feirer annenhvert år hos mine foredlre og svigerforeldrene mine. Fungerer veldig greit. Første jula vår som foreldre nå, så vi gleder oss masse ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå