Gå til innhold

Tror dere han er forelsket i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig god kollega/kamerat. Vi har blitt grådig gode venner. og er med hverandre masse. Jeg har også overnattet en del hos han. Han er kjempe snill og perfekt på alle mulige måter. Alle har hele tiden trodd han har hatt følelser for meg.

Så nå viser det seg at jeg har begynt å få følelser for han. Og jeg prøvde å forklare dette til han, men han mener han bare føler for meg som en veldig god venn.

Vi tuller og tøyser masse, og kan sitte å holde rundt hverandre og holde hverandre i hånden osv. Og han prøver å være borti meg mest mulig. Jeg vet han liker utseendet mitt og.

Men jeg kommer nett fra et langt forhold og har et barn. Han er helt uerfaren på forhold. kanskje dette skremmer han? han sier han er flink å fortrenge følelser :(

Uff, føler meg skikkelig deprimert av dette, jeg er blitt så glad i han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare ta tiden til hjelp! Pass på at du ikke maser for mye om dette, for da kan det fort føre til at du sakte, men sikker driver ham vekk. Han trenger nok tid til å fordøye dine følelser og kanskje også sine egne. Nå vet han i hvert fall hva du føler, så da kan du jo bare vente på at han skal ta initiativ:o)

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk.

Prøver å ikke mase. Vi sender masse meldinger hver dag, men merker de ikke er like koselige som før jeg sa jeg trodde jeg var forelsket i han,. Men det må jo være skremmende for han når jeg nett er kommet fra et langt forhold?

Håper virkelig en dag han føler mer for meg enn vennskap. Han er så perfekt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...