kokosyklus Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Fått med dere dette i dag? Svenske jenter ble utvist fra svømmehallf ordi de badet toppløse. Siden saksøkte de svømmehallen for kjønnsdiskriminering... Dannet siden gruppen "bara bröster" som tar opp kampen for at vi jenter skal få lov å bade toppløse i basseng.
ohayoo Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hmmm... synes kanskje ikke at å bade toppløs er den viktigste kampen vi har igjen i forhold til likestilling??? Hva med likelønn, diskriminering i forhold til graviditet + + + - det må vel være mer verdt å kjempe for?? Men, de har kanskje kommet lenger enn oss i Sverige så alt dette er på plass allerede???...
GuriGuri Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hmmm........ Tullete;-) Syns de jentene mulig kan bruke energien sin på litt viktigere ting. Jeg for min del er glad for at det ikke er toppløs bading i svømmehaller. SKjønner ikke vitsen, det er jo ikke SÅ forferdelig å ha på seg badedrakt eller topp? Morsomt, fra Sverige ja;-)
kokosyklus Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Noen er så desperate rødstrømper at jeg blir helt matt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå