Gå til innhold

hjelp..gaaaaaaaaaaaaassssss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten pjokk på drøye tre uker. Han er snill og grei MEN han har forferdelige luftsmerter. Han får fæle tak og gråter seg helt ut. Så plutselig promper han noe helt sinnesykt... lange fjerter.... Han får minifom og maltekstrakt for å avhjelpe og det hjelper noe. Samt at jeg maserer magen hans. Noen flere gode råd????? please??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du. Jeg kjøpte en ammete på apoteket som for oss hjalp

veldig mot luft i magen.

Skrevet

jeg ammer ja... men han får flaske og pupp om hverandre. Det virker faktisk ikke som om det gjør noen forskjell. Har sånne anticolikk flaker. Mater han med melk jeg har pumpet fo rhan er dårlig til å suge... å vi prøver å jobbe opp sugemuskelen da....

Amme te..suverent. En tur på apoteket i morgen ;) håper det virker det er så fælt når han har vondt...

Skrevet

Jenta vår på 4 uker hadde forfedelige luftsmerter og hvis hun fikk prumpet eller bæsjet så ble det stille.

Jeg har sluttet å spise klementiner (spiste masse hver dag) og etter det har det blitt bedre, dessuten så drikker jeg 2 kopper av ammete hverdag så kanskje de har hjulpet også. Når hører vi ikke skrik lenger kun prump og bæsje lyder :)

Skrevet

Jeg fikk høre at man ikke bør gi maltekstrakt når babyen får mm, det kan gjøre ting værre.. Gjorde det med mini når han var noen uker gammel og han ble bare værre av luftsmertene.. Kan jo forsøke å kutte det ut..

Skrevet

Har forsøkt å kutte ned...Men synes han blir værre. Men jeg kan jo prøve nå da å se hvordan han reagerer når jeg drikker ammete. Fikk tak i på helsekosten og har allerede tatt en kopp.. :)))

Gleder meg til den dagen han prupper uten å skrike ja!!! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...