kokosyklus Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Fått med dere dette i dag? Svenske jenter ble utvist fra svømmehallf ordi de badet toppløse. Siden saksøkte de svømmehallen for kjønnsdiskriminering... Dannet siden gruppen "bara bröster" som tar opp kampen for at vi jenter skal få lov å bade toppløse i basseng.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg syns man kan beholde toppen på gitt...
kokosyklus Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg ler meg ihjel! Hva tror de? Skal vi gjøres kjønnsløse da, slik at vi alle kan vandre nakne ned KarlJohan en varm sommerdag. Vi er jo alle like!?!?! Tror jeg ville beholdt toppen på ja. Synes enkelte drar den likestillingsdebatten vel langt... Heier på likestilling jeg og synes vi er godt likestilt nå. Den viktigste saken fortsatt er vel lønnsforskjeller i like bedrifter.
jente30L Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 nei herrlighet!!! i en svømmehall skal man ha anstendig badetøy altså!!
J@h@ Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Eller ha en kveld i uken der de kan få bade toppløse og så trenger ikke de som føler seg støtt av slikt komme den kvelden? Men som generell regel synes jeg det er noe tull.
fullrulleihuset Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Kan jo bare innføre en egen kveld for de som absolutt vil bade med puppene bar ! Sjøl foretrekker jeg å beholde toppen på når jeg er i bevegelse. Når jeg ligger flatt og soler meg lar jeg derimot bollene få frisk luft =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå