Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Er det noen som vet hva slags diagnose jeg har? Jeg har vært sykmeldt i 7 mnd. Har tørre slimhinner, synsforstyrrelser/tåkesyn, blir fort sliten, sover mye, store smerter i ledd og muskler, veldig vondt i nakken, skuldrene og høyre armen. Hatt problemer med "hjertekramper" uten at de har funnet noe. Mye vondt i hode. Ryggen låser seg til tider, da blir jeg pleietrengende. Jeg blir sendt både hit og dit, og dit og dit - uten at jeg får noe klart svar. Har fått en del tilbakemeldinger på sjøgrens, men også på bectrew og leddgikt - hva med ME? Har opplevd veldig mye negativt de siste 3 åra. Født: 010873
Sunze Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg kan gå inn i deg i løpet av dagen eller morgendagen. Kan jeg få opplysning om bosted eller beskrivelse av høyde/vekt ?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Åh, så spennende - gjerne. Bor i Eidsvoll, høyde/vekt - 171/69
Sunze Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hei, da har jeg gått gjennom kroppen din. Først vil jeg bare fortelle at dette er hvordan jeg opplever deg, både mentalt og fysisk. Når jeg arbeider på denne måten er det alltid bedre å gjøre det i samråd med vedkommende slik at vi får et samspill og kan jobbe oss fremover gradvis. Det har vi ikke mulighet til her inne på et forum og jeg vil derfor gi en svært forkortet reading : Av fysiske plager kjente jeg trykk mot frontallappen i hjernen, ubehag nedre del av hals ( følelser/ord som blir svelget), uregelmessig hjerterytme, disfunksjon i nyrene (spesielt høyre nyre arbeider veldig seint) , levere arbeider også på overkapasitet i tillegg har lymfene dine dårlig sirkulasjon. Utenom dette var kroppen i ubalanse mht til væsketilførsel. For klienter jeg har hatt med bektrevs har disfunksjon i nyrene vært et typisk trekk. Hva diagnosen er - eller hvordan du skal bli frisk . Hva slags fokus du vil ha er avgjørende for utfallet mht til helsen din. Jeg arbeider etter andre innfallsvinkler enn hva som er diagnosen - det som er viktig er å finne ut hvorfor du har blitt syk. Vanskelig å komme til bunns i det her inne på dette forumet - men vil gjerne bidra med noen stikkord om hva jeg får inn av "gammelt rusk" som ligger til bunns.. - du har fra barndommen av (fra 2 år og 9 mnd) lagt bånd deg selv (en kontrollerende mor), i 12-13 års alderen ble du selv bevisst at du var mindre "fri" enn vennene dine (mener mentalt fri ), du har klart deg fint i sosiale settinger, er godt likt av vennene dine - men slapper ikke like godt av som de, trossystemene dine som omhandle hva du kan/og ikke kan gjøre gjenspeiles godt i seksuallivet ditt ( mange hemninger, få "topper" som resulterer i orgasme, du føler skyld etter å ha onanert osv.. ). I hodet ditt er det som ballrommet på ikea - fullt av tanker som fyker rundt i lufta ; og du har vanskeligheter for å strukturere de . Oftest blir det til at du prøver "å tenke" ferdig en hel haug på en gang - noe om er uhyre slitsomt. Til og med når du sover jobber hjernen omtrent kontinuerlig. Det er en stor blokkering både i hals, hjerte og mageregionen (og 5-10 cm over bekkenbunnen) . Dvs at du "svelger" alt for mange tanker/følelser/ord, du er lite tilfreds mht livssituasjonen din - samtidig som du ikke makter å finne en annen løsning;- og du har veldig mange følelser tilbake i tid som ikke er bearbeidet og du er på ingen måter ferdig med de. Alt dette viser seg i fysiske smerter rundt om i kroppen. Du KAN bli frisk - hvis du vil. Dette høres jo utrolig ut , for det er jo ikke det at du ikke har ønsket å være frisk i utgangspunktet. Men med tankens og viljens kraft kan du bli frisk. Jeg kan gjerne guide deg videre om hvordan du kan jobbe videre med deg selv herifra, send meg en PM så kan jeg også svare deg litt mer utfyllende hvis du ønsker det
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 - hvordan kan jeg sende deg en personlig melding? Ingen link på nicket ditt....... - nå ble jeg veldig nysgjerrig :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Jeg må bare si en ting.......ups ;-) - samt at jeg hva diagnosen egentlig er, er det samme for meg - mitt mål er å bli frisk eller bare vite hva det er slik at jeg kan "tilpasse" meg hverdagen :-) Jeg mistrives med å gå hjemme, er egentlig et arbeidsjern som har skjønt at jeg må holde meg til 100% jobb og ikke 250%. - Jeg lurer selvfølgelig også på om jeg blir gravid noen gang og når??? Hvis jeg finner ut av hvordan jeg kan sende deg en PM så kan vi fortsette der....... :-)
Sunze Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Trykk på nicket mitt så får du sendt meg en melding. Og ja du blir gravid - ingen fysisk årsak til at du ikke kan bli det bortsett fra ubalansen som ble nevnt overfor. Send meg en melding du så kan jeg hjelpe deg litt videre.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Hei - jeg har prøvd å sende deg et par PM, har du fått de???
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Jeg sender og sender deg personlige meldinger, men når jeg kommer så langt at jeg kan trykke "send" - så skjer det ingen ting - får du meldingene??? (jeg tror ikke det, for det virker ikke slik. Merkelig)
Sunze Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Nei jeg har ikke fått de - men får av andre.. så det er litt rart ja.. Prøv igjen om noen dager til - så skal jeg slette de jeg allerede har inne
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Da har jeg prøvd igjen....nå tror jeg det gikk....kan virke som "send" ikke funker når meldingen blir for lang.........(litt snodig men. Jeg prøvde iallefall med et par korte meldinger og da gikk det fint, tror jeg. Mens når jeg skrev lange, funket det ikke). Har du fått de nå da??? Håper det :-) Jeg er virkelig nysgjerrig på dine evner..... ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Sunze, jeg har sendt deg PM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå