Anomyn Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Er ikke så dreven på å lage mat se...hehe:)
tezzzer med 3 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Ville forstekt litt i panna så inn i ovnen til den var ferdig.. har ikke peil på hvor lenge desverre.. Men tilbehøret derimot: Fløtegratinerte poteter + peppersaus+ grillede/stekte grønnsaker som charlottløk og paprika.. nam nam!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Er ikke noe razer på kjøkkenet jeg heller, men sånn gjør jeg det: Stek den på full varme i 2-3 min på hver side før du lar den hvile litt. Så lar du den steke på middelvarme til den er gjennomstekt. Dette sjekker du ved å skjære et lite snitt i kjøttet. Tilbehør ville jeg htt fløtepoteter stekt sopp og løk og en god salat inntil. Enter bernaise eller sopp saus. Lykke til!
Anomyn Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg vil ikke ha den sånn blodig heller....så får prøve å skjekke ut hvor lenge.... Tilbehøret hørtes godt ut ja....nam, gleder meg til i morra:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Fløtegratinerte poteter, (om du ikke lager selv får du kjøpt ferdiglaget i grønnsaksavd.), broccoli, gulrøtter, stekt champignon og peppersaus er godt til. Og en god rødvin... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå