Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Og da føler jeg han utvikler seg så lite/sent. Han ruller fra rygg til mage da. Ikke omv. Men har det så lett for å putte han i vippestolen.......... Han b 7 mnd+
goldielocks Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 han sutrer sikkert fordi han får ikke til det han vil, rekker ikke leker osv. det må sutring til får at han skal bli sint og pusje seg selv til å røre på seg mer. vi satt også gutten våres mye i vippestol, mye lettere, men så hadde jeg så dårlig samvitighet så gjode jeg noe med det, og hadde han på gulvet mer og mer, var nede der sammen med han, oppmuntret han til å få ting til og roset han masse da han fikk til ting. han peset og sutret mye men det må man tåler, det blir bedre. nå er sønnen min 6mnd og han snur fra rygg til magen og plutslig en dag forrige uke så hadde han snud tilbake igjen!! men han rekker fortsatt ikke alt han vil så det er en del syttring, jeg setter på radioen eller en cd og går bare bort til han hvis han faktisk gråter. ( jeg måtte si fra til samboer at han måtte bare tåle litt syttring, fordi han ville alltid ta han opp.)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Synes ikke han det er kjedelig i vippestol da? Vi har fått en ny hverdag etter vi kjøpte lekematte da han var 5 mnd, angrer at jeg ikke kjøpte tidligere. Han stortrives, nå er han snart 8 mnd og er sjeldent oppå matten, er rundt overalt og så løfter han på matten, leker med ting oppå den osv. De må jo læres til å leke, i starten lå jeg på gulvet sammen med ham og viste ham at man kan rulle ball, slå to kopper sammen, rulle en bil osv osv. Nå ser jeg at han gjør de samme tingene og han kan leke i en time sammenhengende. I tillegg utvikler han det motoriske fra uke til uke, noe din ikke vil gjøre i en vippestol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå