Gå til innhold

blir litt bekymret j..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i min 17 uke. begynte å kjenne liv i uke 15. har kjent litt bobling hver dag, men nå har j ikke kjent d på 4 5 dager. er jo ikke langt på vei, men blir bekymret for at d at d kan være noe galt. kan noen komme med noen oppmuntrende ord kanskje:) dette er mitt første barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har det også på samme måte som deg.

Kjente for en uke siden ca masse i magen, men nå har jeg ikke kjent noe på lenge. Jeg er 16+6 idag.

Skrevet

Jeg kan være oppmuntrende og si at når babyen vender seg bak mot ryggen, kjenner vi fint lite, og det dere beskriver er helt vanlig, om enn litt kjipt.. Går nok fint skal dere se:)

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte i tidligere i svangerskapet. Jeg tok kontak med fødselslegen på sykehuset fordi jeg var engstelig og fikk beskjed om at det var helt normalt. Når babyen ligger og sparker innover mot ryggen vil du ikke kjenne noen ting. I følge ham var det ikke normalt å kjenne liv hver dag før etter uke 26. Kjenner man liv hver eneste dag før den tiden er man bare heldig.

Er du veldig engstelig ta kontakt med legen din eller jordmoren din slik at du kan få høre hjertelyden.

Lykke til!

Skrevet

ok. takk for svar. er nok bare j som er litt overnervøs:) går nok bra dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...