Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk se babyen sine hjerteslag og alt så bare bra ut :-) Skal tilbake rundt uke 12 for en ny UL før den ordinære også blir det nok et par 2-3 UL`er til etter det også skal jeg på en vekstkontroll i uke 30 for og se at alt er som det skal.. Dette pga jeg hadde SF sist svangerskap, så nå blir det ordentlig oppfølging denne gangen, og litt greit og vite at sykehuset tar det alvorlig siden det ikke virker som fastlegen min tar ting så alvorlig..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Så bra du får god oppfølging.. Spennende tid du går i møte da -jeg vil og ha baby imagen. Men ikke klaffet enda, håper snart..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Ja er godt og vite at noen tar deg alvorlig :-) Blir mye inn og ut fra UL veit jeg men det blir vell bare morro så sant ikke noe skulle gå gæli men alt så heldigvis veldig fint ut nå :-) Du får sikkert snart baby du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå