Gå til innhold

Da har jeg vært på ultralyd igjen ooooooooog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk se babyen sine hjerteslag og alt så bare bra ut :-)

Skal tilbake rundt uke 12 for en ny UL før den ordinære også blir det nok et par 2-3 UL`er til etter det også skal jeg på en vekstkontroll i uke 30 for og se at alt er som det skal..

Dette pga jeg hadde SF sist svangerskap, så nå blir det ordentlig oppfølging denne gangen, og litt greit og vite at sykehuset tar det alvorlig siden det ikke virker som fastlegen min tar ting så alvorlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, er ganske betryggendes og vite at noen tar deg alvorlig og at om det er noe så slipper jeg mase meg gjennom fastlege eller legevakt for og få hjelp...

Skrevet

Hei..

Det er godt de tar vare på deg. Har selv vært på UL idag. Alt så fint ut med den lille gutten i magen. Terminen min ble flyttet 9 dager. Hjertet så også fint ut. Og jeg skal også tilbake til sykehuset i uke 26 for kontroller hver 14 dag fram til uke 32, da blir det ukentlige kontroller. Hadde også selv alvorlig svangerskapsforgifting med nr 1. Fastlegen min sa det ikke kom igjen, men sykehuset tok ingen sjanser og valgte å følge meg tett opp.. Det gir en litt mer avslappende følelse. Trenger liksom ikke bekymre meg for lange intervaller mellom kontrollene..

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...