Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har et spørsmål ang hvordan avføringen skal se ut hos 4 mnd gamle babyer. Min får for det meste mme (ofte med litt malt i ) og kanskje tilsammen et fullverdig måltid med mm. Og hennes avføring er nå som regel ganske mørkegrønn, men fast, er det normalt, eller skulle den vært gulaktig og knudrete?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg gir bare mm. fikk beskjed om at bæsjen skulle være sennepsgul. ikke pesto.
mupert Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hei! Min sønn får det meste mme han også, avføringen hans er også mørkegrønn. Tror nok det er vanlig med mme. Men hvor ofte bærsjer henne? Og hvor mye malt bruker du?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hun bæsjer en gang om dagen bare, noen ganger "hopper" hun over et døgn også slik at det går to dager imellom. Bruker bare litt malt, tar og dypper tuppen av en skje i malten og har i mme. Hvor mye malt bruker du?
mupert Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 hei! Min sønn er veldig treg i magen, så jag har brukt 2 ts malt i løpet av en dag. Har nå byttet mme til nan ha1 for å se om det hjelper. Hvilken mme bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå