Emilie05&Sofie07 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg skal reise med to barn -2,5år og 7mnd. Skal ha med barnevogn. Men på den datoen jeg vil reise er hele NSB Familie opptatt. Og jeg har valget om å enten reise senere (23.desember....hm) eller reise i vanlig vogn.. Hva er forskjellen på forskjellige vogner? Er det virkelig sånt at det er umulig å få med vognen hvid det ikke er NSBFamilie? Og generelt, hvordan er det å reise med barn i 6timer? Hva skal vi gjøre på toget? har aldri reist m tog, jeg....
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 I vanlig togvogn er det heller dårlig med plass til barnevogn, ja. Så Familie hadde absolutt vært å foretrekke. Ta med PC og DVD-filmer, tegneblokk osv.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 På nsb familie er det bedre plass mellom setene, lekerom for barna og generelt mer akseptert med høye lyder og litt støy hadde jeg skullet reise i 6 timer med 2 små så måtte det rett og slett ha blitt i familievogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå