Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Typen og jeg har hatt ett ganske aktivt sexliv frem til jeg ble gravid. Jeg snakker da om sex som underkastelse og dominanse,fisting og bondage+ lett sm. Spørsmålet er da,hvor farlig er dette når man er gravid,lurer vel mest på fisting.. Sex livet har dabbet av fordi jeg har vært redd for at dette skal føre til skade og jeg har ingen sans for myk sex da dette gir meg nada. Men jeg holder på å bli sprø for jeg kan ikke tenke på annet enn at jeg vil typen skal komme hjem og kaste seg over meg. Jeg legger dette ut her,for da kan jeg signere anonym. Spørsmålet er som sagt,kan dette gjøre skade på spira i magen? Jeg trenger ingen til å kommentere mine lyster,det er mitt liv og vi er alle forskjellige.
Ikkelektuell Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Såvidt meg bekjent er alt ok så lenge du ikke får vondt, men det rådet kan vel vanskelig gjøres gjeldende her. *knegg* Men min personlige mening er at man bør være forsiktig med alt som befinner seg langt nok inne i kroppen til å kunne kalles noe med 'livmor-', og generelt beholde en viss sunn fornuft i det man holder på med. Hilsen frk Schpitznåågl
snart mor til 3 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 alt med måte..er det ikke det de sier?? du kan jo sende inn et spm til nettlegen eller no slikt??så får du vite for sikkert?? har bare pinglesex jeg..hehe..så har ikke aaanelse egentlig om hva du snakker om..men der er jo mange nettsider hvor man kan stille spm til folk som vet hva de prater om.. lykke til... ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Tror jeg ville ventet med fistinga til etter fødselen hvis jeg var deg, men resten er det nok bare å kjøre på med:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hvis det er fisting som i å strekke skjeden/åpningen kan vel ikke det være skadelig vel, snarere tvert imot ville jeg tro!! hehe Men on han begynner å "bokse" mot livmortappen er det en annen sak. Da kan han lage skader i membranen. Er faktisk ikke anbefalt å ha for røff sex med penis stangende mot den heller visstnok. Ser ikke hvordan noe innenfor bdsm skulle være direkte skadelig så lenge du tar dine forholdsregler. Er jo mye man kan gjøre utave scener og fantasier som ikke trenger involvere selve livmoren og livmortappen vel? Eller høres det ut som du har et deilig sexliv. Om alle kunne ha fått det slik som de ville ha det gitt..... (sukker med lengsel i øynene....) Kos deg med sexen du!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 "LER" det blir nok lite med boksig mot livmortappen,er egentlig ikke stor fan av det ellers heller:) Tenkte vel mer i de baner om å strekke ja.. Heldigvis er samboern godt kjent så han merker jo livmortappen fort. Kanskje vi holder oss unna den biten en stund til,det er jo som du sier det er jo mye annet vi kan gjøre og. Formen er nå blitt så bra at det er på tide å ta opp sexlivet igjen. Thihi,jeg kan nesten ikke vente:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Hahahahahaha, takker for dagens gode latter! *tørker en lattertåre* Boksing mot livmortappen! Hahahaha:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå