svansen Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 til dere som har barn fra før.. åssen hva det da dere ble gravid 1. gang, uventet? tok lang tid? er vanskligere å bli gravid med nr. 2 ?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hei,æ har 2 gutta men ingen av dæm va planlagt. me den første så vist itj æ kess syklusan min va,så æ fant ut at æ va gravid når æ va 3mnd på vei...hadd ingen symptoma da! me den andren så fikk æ vonde puppa,å va kvalm så da forsto æ at æ va gravid. va da 7 uka på vei når æ testa pos=) no har vi prøft i over 1 år,men ingen klaff enno.....får håp d klaffe før jul hihi! lykke te vidre da=)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg ble gravid på p-sprøyten, så det var veldig uventet. Nå er jeg i 2pp og håper inderlig spiren sitter. Har IKM 28. nov og det er så ufattelig lenge til. Lurer på når jeg skal begynne å teste? Hmm, kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke vente til IKM
På vei igjen? Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg har en datter som snart blir 4 år (i februar neste år), men har vært gravide før henne og etter henne og men har kun henne.
Mummimamma:-) Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg har to jenter på 1,5 og 3,5 år. Nr 1 ble til pga slurv med p-piller og var en stooor overraskelse. Nr to var planlagt og satt i første pp. Er nå i 1 pp med nr tre og synes det skjer ting i magen...
trebarnsmamma84 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Nr 1 var eg 3 mnd på veg med når eg fant da ut....stor overraskelse...nr 2 var planlagt og sat i første pp----nå er eg gravid igjen, og denne gangen var det ikkje planlagt....
Charla Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 HEI! Jeg har en nydelig datter på 3 1/2. Hun var planlagt og jeg ble gravid 3 mndr etter jeg sluttet med pillen!!!!! Easy! Vi planla to tette, men det skulle vise seg å bli vanskelig. Vi begynte ikke med prevensjon igjen etter fødselen, men jeg ble ikke gravid. Så etter ca, et år med prøving ble jeg endelig gravid men mistet natt til første juledag 2005; da var jeg ca. 6 uker på vei. Nå testet jeg ENDELIG positivt i går.....har tre positive tester her som vitner om at vi endelig, endelig venter vårt andre barn! Tør ikke helt slippe jubelen løs, for jeg er bare 4 + 5 idag, men herregud for en lykke:):)
2 søte små gutter Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Førstemann kom etter at vi en eneste gang ble litt ivrige og ga blaffen i å hoppe av i svingen, nå med andremann er det 6 mnd siden jeg sluttet på p-pillen og jeg begynner å bli rimelig utålmodig...
lana<3 Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Vår første og eneste lille gullklump ble til på en nyttårsaften etter at vi glemte å hoppe av i svingen....den andre lar vente på seg.....og nå er vi i pp 3....hadde en SA i sommer.....
storebror og junibaby=) Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 har en gutt på snart 2 år fra før. Han satt vel på 2 forsøk.Nå er jeg inne i 4 pp.ikke lenge det heller da,men lenge nok heheh
kattungen Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Første mann var planlagt og ble til på 3-4pp. Så ble jeg gravid umiddelbart (ikke planlagt) etter at TR viste seg etter fødsel, men mistet i midt i 12. uke:( Og nå vil jeg gjerne planlegge en til og håper det går bra (hvis jeg kan bli gravid igjen). Venter på st syklusen skal komme igang etter MA.....*vente vente*
Lillegull og spiren Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 nei jeg har ingen barn og har aldri vært gravis..ikke engang fått posetiv gravis test,så jeg gleder meg sånn til å kunne se et kryss på testen..kommer til å besvime jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå