~Snublefot~ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Er det ikke hun som har byttet nick til "Newton og prinsessen på erten" eller noe sånt, da? Det nicket er da her innimellom...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg er her ;-) i forkledning, muahaha får jeg titte på nye leiligheten din da snuppis... Hørte noen rykter om at det ble bra :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har du noen gode litt utenom det vanlige ideer til meg Mami...??
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10985111
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Aaaaaah er det DEG? da er alle jeg trenger på plas likevel hehe sender deg pm jeg, den tråden i går tok jo helt av så jeg gikk bare å la meg til slutt hehe..
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Du har jo ikke profil *sukk* Har desverre ingen gode ideer prøver å finne på noe selv, men det er jo helt håpløst!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 hehe.. er jeg jeg.. Var borte en liten stund og har ikke vært helt i farten, så jeg er ikke like ofte på toppen av brukerlista her lenger, hehe..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Litt slækk i kanten, men bedre enn forventet etter det svangerskapet. Driver og pusser opp badet, så vi bor ikke hjemme for tiden.. Det har tatt 7? uker tror jeg det er .. Begynner å bli klar for å komme hjem og legge meg i boblebadet :-)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Så bra da Ahhh det hørtes deilig ut! men ette r7 uker hjemmefra skjønner jeg at du lengter hjem ja
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Ja, slitsomt å ikke være hjemme :-/ Mannen driver og pusler litt på barneværelsene også i ny og ne, så håper alt blir ferdig til jul :-) Dere da?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Så kos da deilig når alt blir oppgradert litt. Vi har det supert, jeg skal bytte jobb (igjen) 3 desember så jeg får litt bedre lønn, også gleeeder vi oss så innmari til å få flyttet og fått tuppa inn på eget rom
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Ja, :-) Vi kjøpte det jo i februar og pusset opp alt utenom bad, vaskerom og boder før vi flyttet inn i april. Men det har vært en del halvferdig, lister som mangler osv. Når badet er tatt nå og vi er ferdig med innholdet i skyvedørs er det kles"kottet" vårt som står for tur. Da er det bare bod og vaskerom igjen. Boden blir vi å shine opp til sommeren, vaskerommet skal vi ta når fryseren ryker. Da har vi pusset opp absolutt alt :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Juhuu,, oppdatering mami... Hansgrohe raindance showerpipe dusjen har kommet og vindusutforing og lister er oppe, mangler bare taklister :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Åååå så deilig da!! Flyttet inn igjen da eller? Har skikkelig lyst til å pusse opp badet når vi flytter jeg også, men må nok vente noen år med det gitt Badet er nyoppusset, bare ikke helt min stil hehe *kresen*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Jepp litt småkresen selv. så det ble litt dyrt, men nå har jeg fått det nesten helt som jeg ville ihvertfall. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå