tuppa & litjmor Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har en BabyBjørn fra forrige, men ble aldri helt fortrolig med å bruke den. Har derfor lyst til å prøve meg på sjal eller slynge denne gangen. Har sett at det finnes flere forskjellige typer av disse men vet ingenting om de. Så til dere som har erfring fra dette; hvilken type bruker du og hvorfor? Finnes de eventuelt å kjøpe på nett? Tror ikke det er noen som selger de rundt her jeg bor.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg venter spent på svar på denne tråden jeg også. Jeg har egentlig funnet et sjal jeg tror jeg skal kjøpe, det er elastisk, og passer bra til nyødte barn. Også var det ganske billig 399 kr, Fint og ikke blakke seg helt. Er jo ikke sikkert den nye babye og jeg liker all bæringen... http://www.mixmax.no/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,16/Itemid,52/vmcchk,1/ men jeg kjenner ingen som har erfaringer, har kun basert meg på nettanbefalinger. Så spennende å høre hva dere bære mammaer har å si her...
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 finner ikke noe til denne prisen jeg =(
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Allean maibaby + Fia1år : hvilket sjal var dette da? finer ikke noe sjal til under 799
tuppa & litjmor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg fant den! gå inn på linken "bær ditt barn" til høyre og inn på Moby wrap. Det er noe sånt jeg har sett for meg jeg også.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg klarte å miste et tegn i linken så den mistet direkte linken... http://www.mixmax.no/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,16/Itemid,52/ moby wrap koster 399, og man kan kjøpe matchende dukke bære sjal til 149;)
tuppa & litjmor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 ainner høgersia... linken er altså på venstre side;)
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 fant det nå. så et litt nybegynner spm. Har ikke peil på dette med bæring i det hele. Er alle disse like? ser de bærer på forskjellig måte
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror sjalet er helt likt. Men det er forskjellige måter å knyte det på. Det følger med en brosjyre når man kjøper sjalet. Er det ingen som har noen erfaring her? Skulle gjerne vist litt mer om bæring...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Dere kan gå innpå http://tettinntil.no/forumet/ og spørre der!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå