Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 er i uke 35 nå og syns d begynner å bli ganske tungr å vaske gulv,støvsuge ol, men sambo har så langt ik tilbydd seg å hjelpe meg noe. Er selv av den litt stae typen og vil jo selvfølgelig ikke be om hjelp(vet d er dumt av meg). Det jeg lurer på er om dere får mye hjelp fra deres samboer?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Både og! I ukedagene jobber han så mye, så da bidrar han ikke så mye på hjemmefronten. I helgene stiller han derimot opp så det holder med både matlaging, ta guttungen slik at jeg får sove lenge osv. Han vasker også klär og stövsuger. I helgene bör ikke jeg gjöre noe spesielt!
mamma&urokråka Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Her er det samboer som gjør nesten alt.. I alle fall av støvsuging og gulvvasking. Selv tar jeg heller oppvasken og støvtørking og sånne lettere ting.. Her er det nok heller jeg som ikke er flink til å hjelpe til. Er kanskje litt dårlig gjort, men så får jeg jo oppgaven med å være oppe å maten ungen om natta og sånt siden jeg vil amme (hvis jeg får til) og han kommer til å måtte tidlig opp på jobb. Så jeg syns det er ganske rettferdig.. ;-)
Serial mom Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Her er det alltid mannen min som vasker gulvene:-) Jeg hater å vaske,mens han hater å rydde o.l,så da er arbeidsoppgavene greit fordelt her! Jeg vasker benker,bord,speil,servanter og støvsuger,samt stryker klær(han må ha på skjorte på jobben hver dag) Klesvask og alt annet deler vi på,alt etter hvem som gidder/er i form. Vi er ikke supernøye på ting,men prøver å holde det passe representabelt her. Har en grisete hund(mye sikling),så å ha det helt strykefritt her nytter sjelden,det varer bare en halv dag,så dukker det opp nye sikkelflekker på gulv eller vegger....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå