hund&barn@fullrulle Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Nå er det sånn at alt detter i hodet på meg. Jeg og unga er syke, i tillegg sliter jeg med nakken og bekkenet mitt som alltid. Unga surver og gubben er borte. Jobber støtt. Ja da, blir penger, men må jobbe overtid på jobb elelr ekstra for å få fri. Den frien brukes til kurs. Så må han overnatte... Akkurat vært borte 3 uker i millitæret og er så sliten. Gidder ikke gjøre noe...Ser vel egentlig ikke at det er godt å ha han hjemme igjen, men at det er greit å være alene for da slipper jeg forvente eller håpe at han tar noe tak. Gidder ikke rydde etter seg selv en gang, og sier jeg aldri er fornøyd med han?!?. F.. Jeg prøver holde orden her også sier han "det ser da ikke så bra ut her". Nei vel, da gidder ikke jeg gjøre mer!!!!!!!!!!!!! Aldri tar NAV noe tak og hjelper meg med jobb. Grrrrrrrrrrrrrrr, gud hjelpe om jeg kunne reise langt vekk helt alene.
grå :) Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 uffda ak. sånt er ikke noe godt. har du ingen som kan avlaste deg litt da? gutta for eksempel? skulle ha tilbudt meg, men reiser vekk i morgen og blir borte en stund. kanskje noen av vikarbyråene kunne hjulpet med noe jobb? om enn bare av og til så du kommer litt ut. har begynt på kasterazzia her jeg. innbiller meg at færre ting= mindre rot. spørs om det stemmer. mye hadde jo hjulpet om man fikk litt hjelp i huset. du får ta og prate med gutta og få dem til å innse at de må hjelpe til. de burde være såpass gamle at de kan ta et tak begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå