Gå til innhold

HVEM VINNER "SKAL VI DANSE??"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det bør da bli han hvis det finnes noe rettferdighet i verden:)

Skrevet

Håper også han...

Skrevet

jeg har aldri stemt på noe som helst tv greier, men lover å stemme på tshawe i morra!

Skrevet

TSHAWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

håper håper=)

Skrevet

Tshawe! Hehehe norges morsomste mann... hehehe

Skrevet

Håper på Tshawe jeg også :))

 

Men Mona er god hun også da, så synes jo det er 2 verdige finalister.

Skrevet

Tshawe!!

Jeg stemmer i hvert fall på han. Mona e flink hun også, men Tshawe er i en klasse for seg!

Skrevet

Håper på Mona jeg...synes hun ffortjener det med tanke på all den jobbingen + at hun har en 10 mnd gammel baby i tillegg. Synes hun er formidabel. Thawe er god han og, men hver gang han åpner kjeften blir jeg bare pinlig berørt...

Skrevet

Joda, jeg skjønner det! Og det hender at jeg ler! Men synes noen ganger det blir litt mye...det går over i 14is til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...