*Hutula* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hva tror du? Jeg håper og tipper TSHAWE )
lille je Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 det bør da bli han hvis det finnes noe rettferdighet i verden:)
Rocka dame med tre små Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 jeg har aldri stemt på noe som helst tv greier, men lover å stemme på tshawe i morra!
celodi Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 TSHAWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! håper håper=)
Loyloy Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Tshawe! Hehehe norges morsomste mann... hehehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Håper på Tshawe jeg også ) Men Mona er god hun også da, så synes jo det er 2 verdige finalister.
Milletrille Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Tshawe!! Jeg stemmer i hvert fall på han. Mona e flink hun også, men Tshawe er i en klasse for seg!
Loli Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Håper på Mona jeg...synes hun ffortjener det med tanke på all den jobbingen + at hun har en 10 mnd gammel baby i tillegg. Synes hun er formidabel. Thawe er god han og, men hver gang han åpner kjeften blir jeg bare pinlig berørt...
Loli Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Joda, jeg skjønner det! Og det hender at jeg ler! Men synes noen ganger det blir litt mye...det går over i 14is til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå