Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Nå er været passende, jeg er oppe på to bein og ungene er rett rundt hjørnet og det er ytterst skjeldent det klaffer så bra.. Nå tenker jeg å ta en aldri så liten fotoshoot til julekort ol. Begge barna har nissedrakt og lue og begge har et jule-pen-antrekk. Har muligheter til å ta bilder ute. Trenger ideer. Lillemor er 6 mnd. og sitter ikke alene ennå, storebror er 3 år.
Carnivale Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hadde heller kledd på de uteklær og latt de leke litt ute jeg da. Ute i været med finklær er jo litt teit, og ikke mindre teit med nisseklær For ikke å snakke om kaldt??
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 er vel litt kaldt ute til å bare gå finklær. Men hva med noe med noe trær etc i bakgrunnen? Storebror/søster med lillebror/søster på fanget?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ta på dem uteklær og sett dem i ei blåbær tue eller noe sånt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Ganske varmt i solveggen her nå ;-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 På mine album ligger det allerede noen slike bilder, men syntes de ble litt "vår-aktige".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå