Gå til innhold

helvette..hva skal jeg gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde meg en prat med sambo i går om at jeg muligens kom til å gå fra han...

vi har vært sammen i 4 år, derav 2 har vært problemfyllt.

vi krangler hele tiden, han er nesten aldrig hjemme, vi har på ingen måte like interesser, vi har glidd fra hverandre, han hjelper aldrig til i huset eller med datteren vår, jeg tror jeg har mere vennefølelser for han nå enn noe annet...

MEN jeg er glad i han, når vi har det fint og ikke krangler så har vi det virkelig fint (er mindre fint en ikke fint da) hvis jeg går fra han kommer han til å flytte nesten 4 timer unna

han ble så trist når jeg fortalte han det, han begynte å stri gråte og alt var fælt. han sa han ikke kunne leve uten meg og at jeg var alt for han. han kunne ikke skjønne hva som var iferd med å skje, da sa jeg at det måtte han fordi vi hadde kranglet så mange ganger og jeg hadde sagt gang på gang at hvis ting ikke ble bedre så dro jeg. men det hadde han ikke tatt alvorlig, så han ville gjerne ha en sjanse til.

men for meg så er det forsent..jeg har ikke energi til å prøve mer..jeg er helt oppspist

men så får jeg dårlig samvittighet ovenfor datteren vår som ikke får under samme tak som begge foreldrene, og jeg får dårlig samvittighet ovenfor han fordi han er så knust:(

hva fankern skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro dattern din får det bedre med to lykkelige foreldre på hver sin kant, enn en eller to ulykkelig foreldre under samme tak!

Uansett dårlig samvittighet, vil du garantert få det bedre om du eller han flytter! Selv om ting ser svart ut nå, vil nok også han få det bedre. Men hvorfor må han flytte så langt unna? Det er uansett viktig at han fortsetter å ha kontakt med snuppa deres!

Lykke til!

Skrevet

Du har prøvde og prøvd, han har ikke fattet alvoret og nå er du tappet for energi.

Det jeg ville ha sagt til han da er at nå får han denne ene sjangsen, siste sjangse for å bevise at det er virkelig deg han vil ha og at han vil at deres lille familie skal ha det godt videre.

Om han ikke gidder å prøve mer så hadde jeg ikke orka mer.

Men kanskje han har sett alvoret og prøver??? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...