grå :) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 sto på kjøkkenet og laget varm lunsj til barna da det plutselig durer ganske så tydelig foran huset og mellom blomsterbrettet og gardina så jeg et vinrødt biltak passere sakte mot trappa som om den skulle til å parkere. ettersom gubben kanskje skulle komme tidlig hjem så roper jeg til eldste at hun får gå ut og se hvem som kommer. jeg finner ut at jeg skal ta og titte gjennom vinduet i gangen og der ute var det ingen. Ikke en levende sjel og langt mindre noen bil. fy søren det var ekkelt.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Sikkert bare en som ikke er helt sikker på hvilket hus han skal til;o) Og så kjørte han videre da han så det ikke var til dere han skulle..
grå :) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 nei, vi er innerst i avstikkeren her. ingen maskiner i huset som står på som kunne gitt lyden elelr noe. og biltaket var kjempetydelig. finner ingen logisk forklaring heller
grå :) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 problemet er bare at det ikke fysisk går an her. det er kun vi innerst her og kjører manvidere så kjører man rett inn i ei stor bjørk
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 bilen snudde sikkert og kjørte tilbake .. hehe.. spøkelsesbil på ferde? ;=)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Vardøger tenkte jeg også på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå