Mamsen&2Gull Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hva skal dere kjøpe til deres kjære? Min har absolutt alt man kan tenke seg.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til han.. Eneste jeg vet er slike Trysilsokker, for de er visst SÅÅÅÅÅÅÅ god.. Haha:)
MegOgAlleMine Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 tror det blir elektrisk skrutrekker.. eller noen nye vanlige.. vi har satt maks grense til hverandre på 300kroner pga opppussing og enorm handling dette halve året.. så det gjør det i grunn litt innviklet
Mamsen&2Gull Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Hihi, vittig, satt akkurat å kikket på ei nettside med slik verktøy:)
Mammaen til Turid Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 min får en fotballtrøye.. han er fotballidiot, så det gjør ting litt lettere.. pluss noe klær, han er håpløs når det gjelder klær..
OhBaby! Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 min får tandemtur i paraglider og treningsklær! han kommer til å bli suuupergla!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Min får videokamera, for det vil jeg også ha til småen kommer:) Hvis du kjøper de som er helt ok til normalt familie bruk så er det ikke så veldig dyrt.. Men det koster jo fort både 10 og 20 tusen for sånne med alle slags fancy knapper:) hehe.. Men som sagt, ikke så dyrt med helt vanlig til oss normale hobby filmere:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Min skal få Bergansjakke. Klassisk som holder i maaaaaaaaaaaaange år )
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Vi kjøpte oss nytt videokamera i går som er julegave fra oss til oss. Som en liten ting til jul tror jeg at jeg skal kjøpe ei slipsnål, for det har han ikke.
Mamma til rakkerunge Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Han får pysjamas/kosebukse fra abercrombie + en jakke. Vi skulle egentlig ikke kjøpe gaver i år, men han fikk kosebukse i fjor, og han har bodd i den. (pga mye reising i jobb så digger han å bruke den når han er ferdig). Så nå ønsket han seg en ny, fordi jeg hadde vasket den og da var den ikke sååååå myk lengre.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Jeg har kjøpt ny seng til han, 180cm.... han ønsket seg virkelig det, så da får han det )
ellesant Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Min får jerngryte, kjøtt-fjøl og peis-sett... Han nekter å si hva han ønsker seg, så da får han til huset!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 min får nitendo wii med spill å en ny 3g mobil.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 min samboer er også veeeldig glad i fotball og jeg har derfor kjøpt fotballdrakt, favorittlaget, i str 0-3 år! i tillegg får han en god pyjamasbukse som vil komme godt med når den lille kommer og det blir lange netter;) Skal ikke kjøpe så dyrt til hverandre i år så det får holde:)
To trollunger + en spire Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 En supergod elektrisk tannbørste!
Vibe80 Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 T-skjorter som er lange nok. Skjer noe med lengden når fars vekt øker i takt med mors. Å vise magen er IKKE sexy uansett kjønn eller form. Det er det ikke alltid like lett å få gehør for.. Hehe:)
Sunniva78 har to små Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Vi skal også kjøpe videokamera, gave til oss begge det:-)
sikat Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 I år så gjør vi d så kjedelig som at vi sammen kjøper et nytt digitalkamera, trenger et litt mindre og enklere enn d vi har per nå(eos 350D) til sånn hverdagsbruk... Mange andre utgifter for tida så da ble vi enige om å gjøre det sånn. Men får vel finne på en liten ting til bursdagen hans som er i mellomjula. Egentlig hadde jeg den perfekte julegaven til ham klar, men pengene manglet jo.....(dagstur med hundekjøring, der han selv fikk kjøre eget spann)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #19 Skrevet 24. november 2007 Min ønsker seg leirduekaster og pusseset til hagle(kaliber 12).....så da må han vel nesten få det...han hadde helt stjerner i ønene når han sa det;) så jeg vet at det er noe han veeeeldig gjerne vil ha;)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. november 2007 #20 Skrevet 24. november 2007 Her har vi akkurat kjøpt flatskjerm til soverommet, så det får holde... Skal lage et hefte med hjemmemekka "gavekort" på div ting som jeg kan gjøre for han... Hehe... Massasje f.eks... +++ For det koster ikke en skit annet enn det det koster å printe det ut... :pPp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå