Gå til innhold

Hei

På vei igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer får dere når dere får mensen? Lurer sånn på om jeg er gravid og håper det selv om syklusene mine har vært lange, har ikke hatt mensen siden 6 oktober men tror det er grunnet noe jeg vet kan være årsaken til dette, har ellers før dette skjedde hatt regelmessige sykluser på 30 dager med eggløsning midt i mellom. Ellers så hadde vi jo sex under eggløsning som "faren" er jo der. Jeg håper sånn jeg er gravid og håper i morgen ikke kommer mensen for mensen har kommet lørdager siste tidene når menstruasjonen har vært uregelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe tr har dratt på en laanng ferie.:) fikk tr denne uka her og da hadde jeg stikkinger i brystet, verking i mage/hofte og ilinger nedover lårene.. trøtt og blir sur for ingen ting i følge samboer

Skrevet

Ja jeg har hatt disse symptomene:

Ca 6-7 dager etter eggløsning fikk jeg verking i livmoren akkurat som at noe festet seg der i tillegg et par dager etterpå mer murring enn vanlig.

Gav seg etter noen dager med veldig murring til litt murring innimellom og har hatt det siden. Ømme bryster, men tror de ømme brystene har kommet og gått for akkurat nå har jeg ikke ømme bryster. Av og til når jeg reiser meg fort opp får jeg akkurat som hold/sting i eggstokkene. Av og til har jeg kanskje tisset litt mye..hva tror dere. Har i tillegg siste tiden ikke vært så sint som jeg har pleid når jeg venter menstruasjonen. Har til tider vært litt trøtt også. Tappen sitter høyt oppe og er hard.

Skrevet

høres veldig lovende ut.. ved mens så er som regel tappen hard åpen og nede.. krysser fingrene for at en lten spire har klort seg fast

Skrevet

I tillegg så fryser jeg innimellom så mye...dette har jeg gjort når jeg har vært gravid og ventet mensen. Av og til så er jo dette pms greiene også symptomer på graviditet så det skulle vært en regel som sa når man var gravid og ikke. Takk for at du synes det høres lovende ut..:)skal heller holde tråden oppe..

Skrevet

Nå har jeg gått ute og hentet min datter i barnehagen, jeg pleier ikke å svette og det er kjempe kaldt ute. Men jeg er altså våt på magen og ryggen...

Skrevet

Hva tror dere andre da? Tror dere at mensen kommer eller?...vet det er vanskelig å si men hva tror dere. kan jeg teste i kveld?

Skrevet

hvis du tror tr kommer i morra..ikke at den skal komme men når den skulle ha kommet hvis ikke du var gravid.. ble tulete skrivd det her.. du kan du jo teste nå å få positivt, men er ikke noe moro å få en negativt test.. hmm stort dilemma det her..

Skrevet

Vi får se, skal besøke en venninne i kveld så vil heller ta tiden med henne siden hun er syk og da går tiden til kvelden og da er det kun å legge seg også er morgendagen allerede kommet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...