Gå til innhold

Hvor mange timer sitter dere på BiM pr dag??

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Når jeg tenker meg om blir det noe timer for min del...

Etter at jeg ble sykmeldt har pc'en vært min beste venn, så jeg tilbringer dagene på ræva med laptopen foran meg. Ganske deilig egentlig....=)

Flere som kan liste opp BiM som en hovedaktivitet nå om dagen?

Stortrives her inne, har som de fleste gravide et svært vite-behov når det gjelder alt som har med svangerskap og fødsel å gjøre, så det er enormt deilig å ha denne muligheten til å bare bable om baby med likesinnende!! =)

Eneste minus med BiM er at det tar oppmerksomheten bort fra studiene som jeg eeegentlig skulle ha jobbet med på pc'en....=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter maaange timer her hver dag jeg også...... *huff* Burde jo vært ute å gått i frisk luft (det hadde jeg godt klart for å si det sånn) - men uff, man blir lat av dette......

Godt det ikke er lenge igjen til termin for min del :) Da blir det i alle fall noe å gjøre inne, bortsett fra pcen.... Men for all del: Jeg er suuperfornøyd med dette forumet hvor man kan spørre, grave og lese om mye interessant (og uinteressant, hehe) ;)

Skrevet

Jeg sitter ikke her lenge om gangen, men er innom veldig ofte. Pc'en vår står alltid fremme, så da popper jeg innom mange ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...