Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Ser ut som laptoppen er på vei til meg noe tidligere enn de sa først. Men de har jo ikke trukket pengene fra kontoen min. Betalte med Visa. Når gjør de det egentlig? Etter jeg har kvittert for å ha mottatt den? Noen som har handlet der før og vet?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 det tar vel 3-4 virkedager men rart at de ikke har trekt pengene først ..
Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 det jeg og reagerte på. Sto at ordren var ekspedert den 20/11. I dag er det jo den 23. (er det ikke?). Han selgeren sa de trakk pengene når de sendte den ut.
Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Og enting til. Jeg trodde at når jeg brukte visa kortet så skulle pengene bli stående som reservert på kontoen min sånn at jeg ikke fikk tatt dem ut. Men det gjør de ikke. Plutselig så hadde jeg mindr epå kontoen enn det laptoppen kosta (men nå har det kommet inn mer , så det er dekning nå altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå