Gå til innhold

bikinilinjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har blitt gravid har jeg fått økt hårvekst både her og der. Mesteparten av tiden bare aksepterer jeg det, men noen dager mååå jeg gjøre noe med den bikinilinjen. Ser jo ut som den urkvinnen. Kan man bruke barbermaskin? Har ikke så lyst til å vokse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale hårfjerningskrem for bikinilinjen, jeg. Barbering kan du fort få sånn kjip kløe av.

Skrevet

hva med å få sambo/kjæreste til å hjelpe?

kan være ganske opphissede det skal jeg si deg (for begge)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Skjønner at du ikke vil vokse selv (vooondt!), men hvis du får det gjort i salong er det ikke i nærheten så vondt som når man gjør det selv. Supereffektivt, tar alt håret som skal tas, og varer lenge. Ved barbering eller bruk av hårfjerningskrem må man jo vedlikeholde mye oftere, mens ved voksing slipper man å tenke på det med hår på en god stund. Avhengig av hårvekst, selvfølgelig.

Skrevet

Hei. Vil anbefale deg å gå på en salong til noen dyktige hudpleiere:) Det er så mye bedre og det tar legre tid før hårene kommer ut igjen. Jeg synes det er helt forferdelig å gjøre det selv, men på salong så sovner jeg nesten. Ikke i nærheten så vondt. Kan jo sikkert bruke emla krem(bedøvelseskrem) hvis du synes det er veldig vondt likevel. Denne kan iallfall brukes av gravide, men ville hørt med lege uansett for sikkerhetsskyld. Synes slik kan være skummelt iallfall:) Så vil jeg anbefale sink krem( motvirker det der flotte utslettet som mange får etterpå).

Lykke til.

Skrevet

Er det ok å vokse mens man er gravid? Jeg er absolutt fan av dette selv, men har ikke turt å gjøre det enda etter at jeg ble gravid. Har hørt noen steder at man ikke kan... Noen som har erfaring?

Skrevet

I begynnelsen av svangerskapet gikk jeg til en hudpleie salong for å ta bikinilinjen med voks, men hun som jobbet der sa at hun ikke ville gjøre det pga faren for spontan abort.. Vet ikke hvorfor, men jeg tror ikke det er farlig senere i svangerskapet..

Skrevet

Jeg har gjort det 1 gang i mnd gjennom hele svangerskapet. Det var brassiliansk voksing. Har gått fint med meg. Aldri hørt noe om spontanabort..hvorfor skulle det skje? Har hørt at en trygt kan vokse seg, men lettere kan få blåmerker.

Skrevet

Jeg er selv hudpleier og har vokset gravide kvinner. Hudpleieren var nok bare litt redd for å bli anklaget hvis en spontanabort skulle inntruffet. Er nok av andre grunner det hadde skjedd da. Det er ikke så lett å vite med alt, fordi vi vet liksom ikke alltid grunner til at ting skjer. Men dette er jo tross alt bare vanlig hårfjerning uten bruk av sterke midler. Er i uke 25, og ungen har det kjempe bra den iallfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...