frøsa Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 tanken på at andre røre partneren din?E d førr at du tenke at egentlig e jo nesten alle utro,bare at d ikkje kommer fram,eller synes du bare generelt at d ikkje gjør nåkka?At man må dele på godene,he,he............
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Det har da ikke så mye med meg å gjøre hva han måtte gjøre med andre? Jeg ville ikke likt det om han var utro på fast basis og det innebar at jeg måtte bære mer av det praktiske fordi han tilbrakte kveldene med en annen, eller for den saks skyld om han kom hjem med noe illt på kukeluren, men så lenge det er hverandre vi har valgt å leve med på fast basis, ser jeg ikke problemet om en av oss hadde noe annet som ellers ikke grep inn i hverdagslivet.
frøsa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Men føles d ikkje nedverdigende å vette at han blir så tent på andre enn deg,at han har sex med dem.Ganske egen eg,skjønne du........
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Unnskyld at jeg blander meg. Hvorfor skal man føle det nedverdigende? Det er menneskelig natur.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 At min mann tenner på andre og han på dem er da et sunnhetstegn, og ikke noe jeg bekymrer meg over, men om han skulle drevet noen seriepulings av en rekke andre på si og i tillegg fortalt meg om det hadde jeg ikke likt, nei.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 sug lut du er en skikkelig tulling...du er ikke seriøs i det hele tatt blir irritert på sånne som deg jeg!!!
lille je Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg er LITT enig med Sug Lut jeg... Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort, jeg synes det er rart at folk her kan si bastant at de hadde kasta ham på huet og ræva ut... Det hadde nok vært helt jævlig å oppleve noe sånt, men om jeg setter meg ned og virkelig tenker etter, så er jeg ikke så sikker på at jeg hadde valgt å leve uten ham nei... Tror ingen vet helt sikkert før de står oppi det jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå