Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Det står oppramsa en hel masse ting som skal komme med på laptoppen jeg har bestillt. Alt der ok ut og jeg har fått alt jeg har bedt om. Men så står det Not Includet cary case (at jeg kjøper det altså, de har tatt betalt for den) Er det veske til å frakte den i? Eller hva er det?
Sivalur Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Det er veske til å bære den i ja. Så hvis du ikke har bestilt det så burde du si fra.
Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Nei, det har jeg ikke bestillt. Men så er det jo også noe jeg burde ha sett da jeg bekrefta ordren. Da er det vel for sent å gjøre noe med det. Er jo mitt ansvar å sjekka ordren at den stemmer før jeg bekrefter den? (forsåvidt greit å ha sånn veske da, tenker jeg så det er ikke så farlig med mindre den er svindyr) Og så står det at min ordre er ekspedert og underveis med deres leveringspartner. Vil det si atjeg har den på døra nå om noen dager? De sa den ikke var ferdig før tidligst 14.12.
Sivalur Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hvis ordren er ekspedert og underveis vil jeg tro at du har den på døren om noen dager ja. Du kan jo gå dit du bestilte den og se om du finner ut hvordan du skal bestille en veske. For hvis det er sånn at du må krysse av for å få med den, og du har krysset av uten å tenke på det, så kan du ikke gjøre så mye med det. Kan være kjekt med veske hvis du skal ha med pc'en noe sted, hvis ikke så har du jo strengt tatt ikke bruk for den.
Knøttemamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg bestilte pr telefon, så det er nok noe selgeren der har "slengt på" Men jeg har jo ansvar for å sjekke ordren uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå