Gå til innhold

Dårlig morkake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm igår, og det viser seg at ikke lillegutt har vokst så mye som før den siste mnd. Kurven går altså nedover...men det var ingen grunn til panikk sa hun, det kan jo hende han har sunket lenger ned bare!

Uansett, etter at jeg var der så har jeg følt meg litt uvel, ting er tyngre å gjøre, magen har vært vondere og mer øm. Jeg ble nok litt redd av at kurven gikk nedover, og nå lurer jeg på om det kan være noe galt med morkaken..!?

Er det noen som har opplevd det samme? Evt hvordan vet man at "noe" ikke fungerer, eller om det er du som blir redd-for så å forårsake disse følelsene psykisk...skjønner?!

TAKKER for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først bør du tro på jordmora når hun sier at det trolig bare er fordi lillegutt har sunket litt lenger ned. - Kurven vokser i rykk og napp, jeg har opplevd en måned uten stigning, men fosteret vokste helt fint for det. Skal se at på neste kontroll gjør kurven et byks oppover.

Aner ikke om noe kan være galt med morkake, men tviler - og tror jordmor ville vært redd for det samme, hvis det skulle vært tilfelle.

Vi alle blir litt mer sliten, får litt vondere mage og rygg som tida går. Prøv å slappe av ogikke tenke negativt; det gjør bare vondt værre (sjøl om jeg vet at det er vanskelig å unngå!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...