Gå til innhold

Jeg forbannes over mobiltelefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kimer i ett stakende kjør. Jeg er så dritt lei. Dritt lei alle som ringer for å tømme ut av seg all dritten de setter seg i selv. Jeg er dritt lei av å høre ringelyden for det betyr at enten så skal de som sliter med helsen ha melk og brød i butikken eller noen har en dårlig dag. Da enten for å klage over gubben, sutrete unger, for lite barnefri etc. For JEG har det godt jeg. Som har 70 % samværsrett med datteren min - hadde de bare hatt fri 30 %. Gud for en ferie! ..

Jeg er så dritt lei av å bli prompet full av dritt hver eneste, jævla dag. Og alltid være tilgjengelig. Og det er min egen skyld. For jeg synes synd på de som sliter med helsen, og de som enda ikke har innsett at livets strabaser er en del av livet.

Det forundrer meg hvor teit jeg er.

Jeg blir nervøs når telefonen ringer. Hvem trenger hjelp - hvem har en dårlig dag. I helgen skal jeg reise bort og telefonen skal få lov til å ligge hjemme. Mon tro dem omkommer imellomtiden.

Det var dagens utblåsning fra meg! Sånn bortsett fra det så gleder jeg meg veldig til helgen !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. håper du får en god helg i fred og ro :D

Skrevet

Det tror jeg ikke før jeg ser det ! Det er lov å håpe.

Skrevet

Hehe :) pleier vel alltid dukke opp ettellerannet slik at det ikke blir så fredlig som man kunne tenkt seg ja, men ønsker deg hvertfall en god tur og en super helg :D

Skrevet

Du har vel av-og på knapp på din mobil????Bruk den du og kos deg i helga!

Skrevet

Tusen hjertelig takk for det :-).. Jeg tar konsekvent ikke telefonen til min kjære heller - med mindre det står om liv. I helgen er det timeout !

Ha en fin helg du også, da :-)

Skrevet

Det er jo bare å skru den av. Eller evt ha den på lydløs.

Skrevet

Det skal jeg skrive under på. ________

Skrevet

Joda, såpass oppegående er jeg. Det er ikke alltid jeg tar telefonen, heller.

Skrevet

Det har du helt rett i Spetakkel !

Jeg får vel bli litt mer kynisk jeg også. Liker heller ikke tanken på være tilgjengelig til enhver tid. Noen får rope ned i søppelkassen og ringe hjemmesykepleien sier jeg.. bare.

Ha en god helg med gutta boys og kose deg du også:-)

Skrevet

He he he.. Ja, dævelen !

Med et eventuelt 113 på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...