Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg klarer ikke å la være å ha han i sengen om natten. jeg tenkter sånn på faren for krybbedød...
Mammapudding Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Har sovet sammen med Leah hele tiden, hun er 3,5 mnd nå. Hvis du og far ikke røyker, baby har egen dyne og du/dere ikke er ruset eller har tatt sovemedisin så går det helt fint:) Her er far røyker, men jobber om natta så det er sjelden han sover sammen med oss..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 så godt at det er flere. Vi har ingen av risikofaktorene. Men han vil helst ligge under min dyne, helt inntil meg. Ikke under egen dyne. Har vært slik helt siden han var 2 timer gammel.....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Vår datter på 2 mnd sover i sengen sin om natten.. Jeg får ikke sove om natten når hun ligger i sengen sammen med oss..
Innihampen Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Begge barna mine har ligget i samme seng som meg og under samme dyne, har gått fint det.men man har jo ingen garanti så hvis du er veldig bekymra burde du jo kanskje la være...
Mammapudding Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Leah sov under min dyne tett inntil meg den første mnd:) Men jeg sov så dårlig da, derfor ligger hun nå under egen dyne og ikke helt inntil meg:)
mammat2goll Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jenta mi på 2,5 mnd ligger i vuggen sin på sitt eget soverom. Hadde henne sammen med meg før, men jeg sov ikke så godt da. Så hun har sovet på eget soverom siden hun var 6 uker.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 gutten våpr er 7 uker og han ligger i vår seng. Han kan fint ligge i sin seng liksom, det er ingen problem sånn sett, men JEG foretrekker å ha han i senga vår. Søvnen blir såå mye bedre både for han og MEG:) jeg slipper å stå opp hver gang han er litt urolig, i vår seng kan jeg bare stryke han litt over kinnet så roer han seg... Vi skal legge han i sin seng fast sånn etterhvert, men akkurat nå så skifter vi litt fra vår seng til hans. Du må nesten bare finne ut hva som er best for dere:)
LRMG Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Min på 3,5 mnd sover sammen med meg. Legger ham på skinnet sitt ved siden av meg, men han klarer alltid å orme seg bort til meg i løpet av natten. Sover kanskje ikke like godt, men synes det er helt herlig å ha han inntil meg. Passe på å legge ham litt høyere enn meg, så han ikke får dyna mi over hodet sitt. Og det er faktisk mindre sjangs for krybbedød når de sover sammen med oss - da faller de ikke inn i den veldig dype søvnen som de risikerer å ikke våkne fra, og de regulerer pusten sin etter vår.
fox`y Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 min ligger i sin egen seng tett intil min seng:) klarer ikke sove når han ligger sammen med meg,redd jeg ruller over han... ammer han om natten så da sitter vi i min seng,men når han er mett og har fått ny bleie legger jeg han tilbake i sin egen seng.han er 4 mnd.samme gjorde jeg med 1 mann:) huff nå ble jeg mere bekymret igjen..tåler ingenting fortiden jeg, er så livredd for barna mine..prøver å ikke tenke så mye på det,men er vanskelig syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå